• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Basisboek Customer Journey

Een inleiding in het vakgebied
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

26,25

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Basisboek Customer Journey
Basisboek Customer Journey
Als nieuw
26,25
ISBN
9789001820589
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
196

Waar gaat het over?

- Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs;- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden customer journey-projecten.Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de customer journey, het centrale thema van dit boek. Basisboek Customer Journey is speciaal ontwikkeld om hbo-studenten kennis te laten maken met klantbeleving en de customer journey. Via praktische technieken en tips biedt het boek inzicht in hoe klantbeleving en customer journeys kunnen worden ingezet om optimale resultaten te behalen, voor de klant en voor de organisatie. Er is aandacht voor de manieren waarop organisaties een emotionele connectie kunnen maken met klanten en medewerkers. Studenten leren vanuit de reis van de klant te kijken, denken en doen. Het boek bevat inspirerende praktijkcases van bekende merkenStudenten vinden in de online omgeving bij het boek opdrachten, oefentoetsen en PowerPoints. Voor docenten staan er casussen met vragen en opdrachten en is ook Toets-op-maat (toetsenbank voor docenten) beschikbaar.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Stephan van Slooten, Berry Veldhoen
Basisboek customer journey
36,00

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
5,45
50% korting
Seth Godin
Tribes
6,50
50% korting
Maurits Kaptein
Digitale verleiding
4,75
40% korting
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
7,65
40% korting
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
5,35
Tweedehands Als nieuw
5,45
50% korting
Seth Godin
Tribes
6,50
50% korting
Maurits Kaptein
Digitale verleiding
4,75
40% korting
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
7,65
40% korting
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
5,35