Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Zorg met liefde en lef

Stappenplan voor zorgmarketing
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

18,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Zorg met liefde en lef
Zorg met liefde en lef
Beetje gebruikt
18,85
851701161
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789052940366
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Profiel BV
Jaar van uitgifte
2016

Waar gaat het over?

Dit boek gaat in op welke wijze zorgorganisaties gestructureerd kunnen werken aan hun marktgerichtheid. De auteurs geven stapsgewijs aan hoe een concreet marketingplan kan worden opgesteld inclusief het maken van strategische keuzes. Daarnaast is er aandacht voor marktonderzoek, merkstructuren en de implementatie in de zorgorganisatie.
Deze tweede druk is sterk vernieuwd en herzien. Het boek is bijna verdubbeld qua aantal pagina's, bevat meer praktische toepasbare marketingmodellen, neemt de nieuwste ontwikkelingen in de zorg mee en is - nog meer dan de eerste druk - volop voorzien van praktijkvoorbeelden. Nieuw zijn ook de praktische tips voor de implementatie van marketing die zorgmarketeers geven aan de lezer.

"Alsem en Klein Koerkamp geven in hun boek blijk van betrokkenheid en bevlogenheid, leggen uit en lichten toe, maar blijven tegelijk hands-on en enorm praktijkgericht. Een standaardwerk voor moderne zorgmarketeers."
Martin Huisman, Directeur Nederlands Instituut voor Marketing NIMA

"Bij mijn weten is dit het enige boek dat een compleet overzicht van relevante marketinginstrumenten rechtstreeks toepast op de zorgpraktijk".
Frans Bierens, Manager Strategische Marketing en Communicatie, Isala

"Dit boek is niet alleen een inspirerende benadering, maar ook een uitdagende handreiking voor het toepassen van marketing in de zorg."
Eelco Damen, Voorzitter Raad van Bestuur, Cordaan

"Feitelijk komen alle aspecten in het boek voorbij over marketing, zorgkwaliteit en klantgerichtheid. Het boek is een echte aanrader!"
Erik Schensema, Docent Marketing en Zorglogistiek, Fontys Hogeschool

Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Karel Jan Alsem
Zorg met liefde en lef
70% korting
11,00

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
Tweedehands Echt gebruikt
3,90
Tweedehands Als nieuw
7,70
70% korting
nog 1 op voorraad
15,40
D&B Eventmarketing
LIVE!
Tweedehands Als nieuw
36,50
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
Tweedehands Echt gebruikt
3,90
Tweedehands Als nieuw
7,70
70% korting
nog 1 op voorraad
15,40
D&B Eventmarketing
LIVE!
Tweedehands Als nieuw
36,50

Anderen bekeken ook

Alexander Osterwalder
Business model generatie
10,80
68,95
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen
Sterk merk in de zorg
sorry, niet op voorraad