• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Zorg met liefde en lef

stappenplan voor Zorgmarketing
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

20,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Zorg met liefde en lef
Zorg met liefde en lef
Beetje gebruikt
20,95
ISBN
9789052940366
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Profiel Bv
Jaar van uitgifte
2016

Waar gaat het over?

Dit boek gaat in op welke wijze zorgorganisaties gestructureerd kunnen werken aan hun marktgerichtheid. De auteurs geven stapsgewijs aan hoe een concreet marketingplan kan worden opgesteld inclusief het maken van strategische keuzes. Daarnaast is er aandacht voor marktonderzoek, merkstructuren en de implementatie in de zorgorganisatie. Deze tweede druk is sterk vernieuwd en herzien. Het boek is bijna verdubbeld qua aantal pagina's, bevat meer praktische toepasbare marketingmodellen, neemt de nieuwste ontwikkelingen in de zorg mee en is - nog meer dan de eerste druk - volop voorzien van praktijkvoorbeelden. Nieuw zijn ook de praktische tips voor de implementatie van marketing die zorgmarketeers geven aan de lezer. "Alsem en Klein Koerkamp geven in hun boek blijk van betrokkenheid en bevlogenheid, leggen uit en lichten toe, maar blijven tegelijk hands-on en enorm praktijkgericht. Een standaardwerk voor moderne zorgmarketeers." Martin Huisman, Directeur Nederlands Instituut voor Marketing NIMA "Bij mijn weten is dit het enige boek dat een compleet overzicht van relevante marketinginstrumenten rechtstreeks toepast op de zorgpraktijk". Frans Bierens, Manager Strategische Marketing en Communicatie, Isala "Dit boek is niet alleen een inspirerende benadering, maar ook een uitdagende handreiking voor het toepassen van marketing in de zorg." Eelco Damen, Voorzitter Raad van Bestuur, Cordaan "Feitelijk komen alle aspecten in het boek voorbij over marketing, zorgkwaliteit en klantgerichtheid. Het boek is een echte aanrader!" Erik Schensema, Docent Marketing en Zorglogistiek, Fontys Hogeschool
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Karel Jan Alsem, Robbert Klein Koerkamp
Zorg met liefde en lef
14,55

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Rein Memelink, Onbekend
Statistiek voor marktonderzoek
nog 1 op voorraad
25,40
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
Maurits Kaptein
Digitale verleiding
Tweedehands Beetje gebruikt
7,50
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
Tweedehands Als nieuw
8,50
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
Rein Memelink, Onbekend
Statistiek voor marktonderzoek
nog 1 op voorraad
25,40
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
Maurits Kaptein
Digitale verleiding
Tweedehands Beetje gebruikt
7,50
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
Tweedehands Als nieuw
8,50
Babs van Teylingen-Geerlings
Mediaplanning
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00

Anderen bekeken ook

Petra Biemans, Frank Manders
Managen van Human Resources
17,75
G. Wijnen, R. Kor
Meesterlijk organiseren
9,90
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Business model generatie
21,75
Viatekst, Sue R. Faerman
Handboek managementvaardigheden
21,00
Paul Pietersma, Gerben van den Berg
Het groot strategieboek
26,95
Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen
Sterk merk in de zorg
12,85
Anton J. Cozijnsen, Willem J. Vrakking
Basisboek Integrale Veranderkunde
sorry, niet op voorraad
Sjoerd Van Leeuwen, Sjoerd Van Leeuwen
Zorgmarketing in de praktijk 2 Deel 2
sorry, niet op voorraad
Norbert Greveling, Roland Bushoff
Strategisch managen in turbulente tijden
sorry, niet op voorraad