• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek managementvaardigheden

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

21,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek managementvaardigheden
Handboek managementvaardigheden
Echt gebruikt
21,00
ISBN
9789039529607
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Academic Service
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
440

Waar gaat het over?

Handboek managementvaardigheden is uitgegroeid tot een standaardwerk om toekomstige managers voor te bereiden op hun complexe en dynamische taken. Het boek heeft een praktische invalshoek door de vele voorbeelden, oefeningen en opdrachten. De opbouw en de toon van Handboek managementvaardigheden maken het zeer geschikt voor het hoger onderwijs, voor zelfstudie en als naslagwerk. De basis van dit boek is het concurrerende waardenmodel. Dit model maakt duidelijk welke vaardigheden essentieel zijn voor effectief management. Deze nieuwe druk richt zich op de competenties die voor een succesvol manager belangrijk zijn. Een manager moet kunnen schakelen tussen rollen, en vooral verschillende competenties tegelijkertijd kunnen toepassen. Deze zesde editie is ingedeeld in vier modules die elk vijf competenties behandelen: Module 1 Betrokkenheid en samenhang tot stand brengen en onderhouden Module 2 Stabiliteit en continuïteit tot stand brengen en in stand houden Module 3 Productiviteit verbeteren en rentabiliteit verhogen Module 4 Veranderingen bevorderen en aanpassingsvermogen aanmoedigen In deze herziene druk is de presentatie van de theorie aangepast aan de nieuwste onderzoeksresultaten. Daarnaast zijn er tal van kleinere wijzigingen, onder andere in de opdrachten, die het boek nog beter laten aansluiten op de huidige onderwijspraktijk. Robert E. Quinn is verbonden aan de Ross School of Business van de University of Michigan. Zijn concurrerende-waardenmodel heeft zijn nut in tal van ondernemingen bewezen, waaronder enkele Nederlandse multinationals.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

R.E. Quinn, S.R. Faerman
Handboek Managementvaardigheden
34,85

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

nog 1 op voorraad
5,00
Mascha Gerretsen, Irma Machielse
Contentmarketing en community management
Tweedehands Beetje gebruikt
16,75
Mascha Gerretsen, Irma Machielse
Contentmarketing en community management
Tweedehands Als nieuw
21,50
nog 1 op voorraad
20,90
C.N.J. de Vey Mestdagh
Inleiding IT-Recht
nog 1 op voorraad
12,00
Philip Kotler, Gary Armstrong
Principes van marketing
Tweedehands Beetje gebruikt
18,45
nog 1 op voorraad
5,00
Mascha Gerretsen, Irma Machielse
Contentmarketing en community management
Tweedehands Beetje gebruikt
16,75
Mascha Gerretsen, Irma Machielse
Contentmarketing en community management
Tweedehands Als nieuw
21,50
nog 1 op voorraad
20,90
C.N.J. de Vey Mestdagh
Inleiding IT-Recht
nog 1 op voorraad
12,00
Philip Kotler, Gary Armstrong
Principes van marketing
Tweedehands Beetje gebruikt
18,45

Anderen bekeken ook

J. Swieringa, A.F.M. Wierdsma
Lerend organiseren
22,20
16,95
Ken Blanchard, Patricia Zigarmi, Drea Zigarmi, Buitenkant
Situationeel leiderschap II en de one minute manager / Business bibliotheek
10,35
Robert E. Quinn, Sue R. Faerman
Handboek Managementvaardigheden Dr3
3,90
Koen de Vos, Vos, K. De
Brainstormen
20,35
Marcel van der Avert, M. van der Avert
Resultaten
8,40
Hans Vermaak, Leon de Caluwe
Leren veranderen
44,45
Fons Koopmans, Suzan Bosch
Managementvaardigheden
57,04
Paul Pietersma, Gerben van den Berg
Het groot strategieboek
26,95
J. Heijnsdijk
Vitale organisaties
63,85
sorry, niet op voorraad