• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Principes van marketing

Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789043038065
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2021
Aantal pagina’s
672

Waar gaat het over?

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de blauwdruk vormt voor het te volgen marketingbeleid. De indeling van dit boek sluit dus goed aan bij de manier waarop marketing daadwerkelijk in de praktijk wordt toegepast. In deze editie zijn nieuwe, actuele cases en voorbeelden toegevoegd van Nederlandse en Vlaamse bedrijven, zowel op het gebied van marketing tussen bedrijf en consument als tussen bedrijven onderling. Het boek is volledig geactualiseerd, met meer aandacht voor online marketing en sociale media. Uiteraard is er ook oog geweest voor de implicaties van de COVID-19-pandemie. Daarnaast wordt de geïntegreerde marketingstrategie uitgebreid behandeld en is er meer aandacht voor maatschappelijk verantwoord ondernemen. Ten slotte komt de customer journey (klantreis) in deze editie uitvoerig aan bod. Principes van marketing is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs en bruikbaar voor elke studie waarin marketing aan bod komt. Het is een standaardwerk voor marketingstudenten én -professionals.Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor MyLab: een online leeromgeving met ondersteunend studie- en lesmateriaal voor zowel studenten als docenten. Je vindt hier onder andere:•Het volledige boek in digitale vorm (eText)•Een begrippentrainer•Meerkeuzevragen met feedback•Cases •Discussievragen•Verdiepend materiaal•Animaties•Alle figuren en tabellen uit het boekPhilip Kotler is hoogleraar International Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management. Gary Armstrong is emeritus hoogleraar aan de Kenan-Flagler Business School. Lloyd C. Harris is directeur van de Marketing Group en hoogleraar marketing aan de Birmingham Business School. Hongwei He is hoogleraar marketing aan de Alliance Manchester Business School. Dit boek is bewerkt voor de Nederlandstalige markt door Ton Borchert, docent marketing aan de Hogeschool Utrecht; Ed Feijen, docent (strategische) marketing aan de Hogeschool Leiden; Marc Logman, doctor in de Toegepaste Economische Wetenschappen en docent marketing en business modeling aan de KU Leuven en UHasselt; Peter Nonhof, docent marketing aan NHL Stenden Hogeschool; Erno Pickee, oprichter van Your Legacy Academy.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

4=3 actie
15,50
30% korting
4=3 actie
5,55
4=3 actie
12,10

Recensies

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,85
Phillip L. Hunsaker
Managementvaardigheden
4=3 actie
6,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,00
4=3 actie
8,85
Ellko Huizingh
Innovatiemanagement
4=3 actie
11,05
Ellko Huizingh
Innovatiemanagement
4=3 actie
13,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
4,85
Phillip L. Hunsaker
Managementvaardigheden
4=3 actie
6,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,00
4=3 actie
8,85
Ellko Huizingh
Innovatiemanagement
4=3 actie
11,05
Ellko Huizingh
Innovatiemanagement
4=3 actie
13,00

Anderen bekeken ook

4=3 actie
38,70
Alexander Osterwalder
Business model generatie
4=3 actie
16,50
Roelof Kooiker
Marktonderzoek
4=3 actie
7,40
4=3 actie
15,50
4=3 actie
21,75
4=3 actie
11,25
4=3 actie
49,04
Nel Verhoeven
Wat is onderzoek?
4=3 actie
49,00
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Mirjam Broekhoff
Marktonderzoek
sorry, niet op voorraad
Philip Kotler, Gary Armstrong
Principes van marketing
sorry, niet op voorraad