Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing design met customer journey mapping

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De verzending naar België duurt tijdelijk iets langer.
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789462763364
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2023
Aantal pagina’s
240

Waar gaat het over?

Marketing Design met Customer Journey Mapping is 26 november 2020 door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs uitgeroepen tot beste marketingboek 2020.Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking.Dit boek legt zowel de nadruk op de analyse als op het ontwerpen van praktijkoplossingen en op de actiepunten die daarop een vervolg moeten vormen. Niet alleen analyse dus, maar vooral ook design. Juist in dat design zit de essentie van marketing.Marketing gaat niet over het begrijpen van je klanten, maar over het ontwerpen van creatieve oplossingen voor je klanten. Natuurlijk moet je, om goed te kunnen ontwerpen, je wel verdiepen in de klant en in de context. Dat verdiepen in de klant doen we door middel van Customer Journey Mapping en het in kaart brengen van de context doen we door middel van diverse context scans. Zonder het onderzoekende los te laten, legt dit boek dus wat meer de nadruk op het ontwerpende en creatieve karakter van marketing. Marketing Design met Customer Journey Mapping is doorspekt met praktische tools, inspirerende designs, handige handvatten en stappenplannen, bijzondere praktijkcases en inhoudelijke verdiepingsslagen. Het zet daarmee niet alleen aan tot nadenken, maar ook tot geïnspireerd worden en creëren. Over de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020Juryvoorzitter Hans Molenaar: “Deze combinatie hebben we nog niet eerder gezien. Het boek Marketing Design met Customer Journey Mapping beschrijft compleet en degelijk hoe klantbeleving is te analyseren om daarna met die kennis de beste en voor de klant waardevolle oplossingen te creëren. De auteur blijft niet steken in vergezichten maar biedt een concrete aanpak met per fase veel praktische tools die uitnodigen om direct mee aan de slag te gaan.”
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Michael Jongeneel, Guido van de Wiel
8 Essentiële stappen voor leiders van de toekomst
40% korting
nog 1 op voorraad
26,75
Gerben Nijmeijer
NILS
40% korting
nog 1 op voorraad
18,90
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
nog 1 op voorraad
39,75
Marcel van Assen
Operational excellence
Tweedehands Als nieuw
45,95
Steven Poelmans
De breinbalans
nog 1 op voorraad
16,95
Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Michael Jongeneel, Guido van de Wiel
8 Essentiële stappen voor leiders van de toekomst
40% korting
nog 1 op voorraad
26,75
Gerben Nijmeijer
NILS
40% korting
nog 1 op voorraad
18,90
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
nog 1 op voorraad
39,75
Marcel van Assen
Operational excellence
Tweedehands Als nieuw
45,95
Steven Poelmans
De breinbalans
nog 1 op voorraad
16,95

Anderen bekeken ook

Bas Wouters
Online invloed
15,00
49,60
Patrick Petersen
Handboek Conversie
16,00
Noëlle Van der Hagen
Advieskunst
32,95
Byron Sharp
How Brands Grow
11,40
Eveline van Zeeland
Basisboek neuromarketing
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Andy Mosmans
Branding
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad