• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing design met customer journey mapping

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

36,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing design met customer journey mapping
Marketing design met customer journey mapping
Als nieuw
36,95
10000135087
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789462763364
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2023
Aantal pagina's
240

Waar gaat het over?

Marketing Design met Customer Journey Mapping is 26 november 2020 door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs uitgeroepen tot beste marketingboek 2020.Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking.Dit boek legt zowel de nadruk op de analyse als op het ontwerpen van praktijkoplossingen en op de actiepunten die daarop een vervolg moeten vormen. Niet alleen analyse dus, maar vooral ook design. Juist in dat design zit de essentie van marketing.Marketing gaat niet over het begrijpen van je klanten, maar over het ontwerpen van creatieve oplossingen voor je klanten. Natuurlijk moet je, om goed te kunnen ontwerpen, je wel verdiepen in de klant en in de context. Dat verdiepen in de klant doen we door middel van Customer Journey Mapping en het in kaart brengen van de context doen we door middel van diverse context scans. Zonder het onderzoekende los te laten, legt dit boek dus wat meer de nadruk op het ontwerpende en creatieve karakter van marketing. Marketing Design met Customer Journey Mapping is doorspekt met praktische tools, inspirerende designs, handige handvatten en stappenplannen, bijzondere praktijkcases en inhoudelijke verdiepingsslagen. Het zet daarmee niet alleen aan tot nadenken, maar ook tot geïnspireerd worden en creëren. Over de PIM Marketing Literatuur Prijs 2020Juryvoorzitter Hans Molenaar: “Deze combinatie hebben we nog niet eerder gezien. Het boek Marketing Design met Customer Journey Mapping beschrijft compleet en degelijk hoe klantbeleving is te analyseren om daarna met die kennis de beste en voor de klant waardevolle oplossingen te creëren. De auteur blijft niet steken in vergezichten maar biedt een concrete aanpak met per fase veel praktische tools die uitnodigen om direct mee aan de slag te gaan.”
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
11,90
Tweedehands Als nieuw
15,55
Tweedehands Als nieuw
17,55
18,40
Marieke van der Laan
Positief verrast
50% korting
17,00 8,50
Johan Boudewijns
De 6 cultuurpatronen
Tweedehands Als nieuw
7,90
Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
11,90
Tweedehands Als nieuw
15,55
Tweedehands Als nieuw
17,55
18,40
Marieke van der Laan
Positief verrast
50% korting
17,00 8,50
Johan Boudewijns
De 6 cultuurpatronen
Tweedehands Als nieuw
7,90

Anderen bekeken ook

Noëlle Van der Hagen
Advieskunst
13,70
53,20
Eveline van Zeeland
Basisboek neuromarketing
25,50
Patrick Petersen
Handboek Conversie
13,15
Andy Mosmans
Branding
45,95
Bas Wouters
Online invloed
12,00
Byron Sharp
How Brands Grow
18,00
11,55
Geef me een seintje
Geef me een seintje