• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De customer journey in kaart in 60 minuten / 60 minuten serie

Digitale trends en tools
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
nog 1 op voorraad

6,45

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De customer journey in kaart in 60 minuten / 60 minuten serie
De customer journey in kaart in 60 minuten / 60 minuten serie
Echt gebruikt
6,45
ISBN
9789461262400
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Haystack, Uitgeverij
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
192

Waar gaat het over?

Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Bart van der Kooi is online marketingadviseur. Hij adviseert organisaties over digitale ontwikkelingen, blogt over uiteenlopende onderwerpen en geeft trainingen over customer journeys, sociale media, contentmarketing en digitale trends.Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

4=3 actie
6,95
4=3 actie
4,20
Floor de Ruiter
Valueframing
4=3 actie
38,75
Thiemo van Rossum
Blauwe Bananen
4=3 actie
8,80
Jim Stolze
Uitverkocht!
4=3 actie
5,45
4=3 actie
6,95
4=3 actie
4,20
Floor de Ruiter
Valueframing
4=3 actie
38,75
Thiemo van Rossum
Blauwe Bananen
4=3 actie
8,80
Jim Stolze
Uitverkocht!
4=3 actie
5,45

Anderen bekeken ook

Alexander Osterwalder
Business model generatie
4=3 actie
16,50
4=3 actie
20,85
John Hokkeling
Mood maker
4=3 actie
16,30
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad