Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Praktisch sales- en account­management

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie
nog 1 op voorraad

57,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Praktisch sales- en account­management
Praktisch sales- en account­management
Als nieuw
57,30
750501482
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789055163243
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Concept uitgeefgroep
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina’s
488

Waar gaat het over?

De salesfunctie wordt steeds belangrijker voor veel organisaties. Vooral daar waar de concurrentie toeneemt, individuele wensen van de klant bepalender worden en producten en diensten steeds minder het verschil maken. Sales is dan niet alleen meer een tactisch instrument maar een strategisch aandachtsgebied binnen het organisatiebeleid, een kritische succesfactor. Dat vraagt om een andere aanpak: teamwork, strategisch denken en betekenis geven aan duurzame klantrelaties. Sales- en accountmanagers worstelen regelmatig met deze betrekkelijk nieuwe rol. Om hiervoor beter toegerust te zijn, willen zij leren hoe zij hun werkwijze effectief kunnen aanpassen. Nieuw aanstormend talent, zoals de hbo-student, heeft naast alle bedrijfseconomische bagage en kennis van marketing behoefte aan concrete informatie over hoe sales nu écht in de praktijk werkt. In dit boek krijgen beide doelgroepen antwoord op hun vragen.Zoals de titel al aangeeft is Praktisch sales- en accountmanagement praktisch van opzet, maar biedt het ook de modellen en theorieën aan die noodzakelijk zijn voor begrip en verdieping. Het salesvak wordt in de volle breedte behandeld, van succesvolle salesstrategieën tot praktische gespreksvaardigheden en van een winnend salesplan tot het leidinggeven aan het salesteam. Omdat in veel markten de afnemersconcentratie continu toeneemt, wordt ook aandacht besteed aan key-accountmanagement. Het boek sluit volledig aan bij de NIMA B Sales-exameneisen en biedt de lezer de vereiste kennis en inzichten om zich optimaal voor te bereiden op het B1- en B2-examen. Voor iedereen die in één keer de nodige bagage wil verkrijgen om sales- en accountmanagement op strategisch en tactisch niveau uit te voeren en voor iedereen die verder wil groeien in het prachtige salesvak is dit boek een echte musthave!Robin van der Werf heeft een schat aan ervaring en kennis vanuit uiteenlopende commerciële en leidinggevende functies die hij jarenlang bekleed heeft. Met zijn eigen advies- en trainingsbureau biedt hij opleidingen, trainingen en coaching aan op het gebied van sales, marketing, communicatie en management. Ook werkt hij als freelance docent en trainer en ontwikkelt hij opleidingen en trainingen voor deze vakgebieden.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

4=3 actie
30,10
sorry, niet op voorraad

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

4=3 actie
4,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,60
David Stephenson
Big data ontrafeld
4=3 actie
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
8,90
4=3 actie
4,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,60
David Stephenson
Big data ontrafeld
4=3 actie
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
8,90

Anderen bekeken ook

4=3 actie
17,95
4=3 actie
53,60
4=3 actie
30,10
4=3 actie
6,55
4=3 actie
38,00
4=3 actie
42,95
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad