Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Principes van marketing

met mylab nederlandstalig Let op! Er is een nieuwe editie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

15,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Principes van marketing
Principes van marketing
Als nieuw
15,95
1125500194
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043022484
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina's
834

Waar gaat het over?

Het doel van elke marketeer is om zijn klanten meerwaarde te bieden. Met deze zesde editie van Principes van marketing bieden we jou, onze (nieuwe) klant, meerwaarde door je op een innovatieve, brede, maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Principes van marketing is gebaseerd op vijf belangrijke waardethema's:
1. Het creëren van waarde voor klanten om in ruil daarvoor waarde van klanten te ontvangen
2. Het opbouwen en managen van sterke, waardecreërende merken
3. Het rendement van marketing managen om waarde uit de klant te halen
4. Nieuwe marketingtechnologieën mobiliseren
5. Maatschappelijk verantwoorde marketing over de hele wereld

Nieuw in deze editie
De zesde editie van Principes van marketing is in zijn geheel verbeterd en geactualiseerd, en gaat dieper in op de recente marketingontwikkelingen op het gebied van onder andere marktonderzoek, productontwikkeling en geïntegreerde marketingcommunicatie. Elk hoofdstuk bevat een openingscasus en een marketinghighlight die het onderwerp in de praktijk plaatsen.

Doelgroep
Principes van marketing is bestemd voor studenten in het hoger onderwijs en bruikbaar in elke studie waarin marketing aan de orde komt.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

45,85
5,85
40% korting
9.999,00 3,00

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
40% korting
nog 1 op voorraad
16,04 9,62
Thecla Goossens
Leiderschap, een gids
nog 1 op voorraad
22,00
Tweedehands Beetje gebruikt
36,40
Tweedehands Als nieuw
36,40
nog 1 op voorraad
27,50
Tweedehands Als nieuw
8,85
40% korting
nog 1 op voorraad
16,04 9,62
Thecla Goossens
Leiderschap, een gids
nog 1 op voorraad
22,00
Tweedehands Beetje gebruikt
36,40
Tweedehands Als nieuw
36,40
nog 1 op voorraad
27,50
Tweedehands Als nieuw
8,85

Anderen bekeken ook

Gabrielle Kuiper
De imagineer
10,30
Alexander Osterwalder
Business model generatie
10,80
Philip Kotler
Marketing
11,75
5,85
45,85
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad