• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Consumentengedrag, de basis

Deze titel is een uitgave van onze partner Noordhoff.
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

18,80

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Consumentengedrag, de basis
Consumentengedrag, de basis
Als nieuw
18,80
ISBN
9789001899974
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina’s
344

Waar gaat het over?

- Toegankelijke inleiding in het vakgebied; - praktijkgerichte benadering; - te gebruiken in compacte modules. Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. In vijf overzichtelijke delen maakt de student kennis met consumentengedrag in relatie tot marketing. De student leert zo, stap voor stap, consumentengedrag te begrijpen én te beïnvloeden. Er is aandacht voor de consument als individu, als groepslid en als lid van de maatschappij. In deze zesde editie zijn de meeste cases, voorbeelden en afbeeldingen vernieuwd. Ook op inhoudelijk niveau zijn er wezenlijke aanpassingen. Zo is de methode ‘customer journey’ – inclusief het gebruik van ‘persona’s’ – toegevoegd. De thema’s ‘neuromarketing’ en ‘online koopgedrag’ worden in deze vernieuwde uitgave diepgaander besproken. Gezien de beperkte waarde van ‘individuele karaktertrekken in relatie tot consumentengedrag’ is dit onderwerp vervallen. Wel is er nog steeds aandacht voor het gebruik van rolmodellen in reclame. Studenten hebben op de ondersteunende website bij het boek toegang tot toetsvragen en een begrippentrainer. Docenten vinden online cases met uitwerkingen en figuren en tabellen uit het boek. Bij dit boek kunnen docenten bovendien zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten. Ook zijn er extra, afgeschermde, toetsvragen beschikbaar waar studenten nog niet mee hebben kunnen oefenen. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats. Consumentengedrag, de basis is zeer geschikt voor de hoofdfase van de opleidingen Commerciële Economie, Small Business & Retail Management, Communicatie, International Business & Languages en aanverwante opleidingen in het hoger economisch onderwijs.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Onbekend, E.J. Boom
Consumentengedrag
5,70

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Cor Hospes
Alle 13 goed
nog 1 op voorraad
4,75
N.v.t., Gert-Jan Hospers
Er gaat niets boven citymarketing
nog 1 op voorraad
8,55
nog 1 op voorraad
5,45
R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
5,75
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Echt gebruikt
3,90
Cor Hospes
Alle 13 goed
nog 1 op voorraad
4,75
N.v.t., Gert-Jan Hospers
Er gaat niets boven citymarketing
nog 1 op voorraad
8,55
nog 1 op voorraad
5,45
R. Snoeijen
Verras De Klant!
nog 1 op voorraad
5,75
J. Boschma, I. Groen
Generatie Einstein
Tweedehands Echt gebruikt
3,90

Anderen bekeken ook

Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Consumentengedrag
15,20
B. Baarda, N.v.t.
Dit is onderzoek!
5,30
B. Baarda, N.v.t.
Dit is onderzoek!
26,95
14,65
Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Consumentengedrag
sorry, niet op voorraad
Alvin Burns, Ronald Bush
Principes van marktonderzoek
sorry, niet op voorraad
Philip Kotler, Gary Armstrong
Principes van marketing
sorry, niet op voorraad