Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

dropship Consumentengedrag-2 / Vast Boek / Noordhoff

Deze titel is een uitgave van onze partner Noordhoff.
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie

4,04

Hoe tweedehands wil je het hebben?
dropship Consumentengedrag-2 / Vast Boek / Noordhoff
dropship Consumentengedrag-2 / Vast Boek / Noordhoff
Echt gebruikt
4,04
1051500378
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001886844
Bindwijze
Hardcover , Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2018

Waar gaat het over?

- Psychologisch inzicht in consumentengedrag als basis voor succesvolle marketing;
- bevat de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online koopgedrag en social media;
- met onderwerpen als big data, neuromarketing en onbewust gedrag.

Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! Consumentengedrag geeft studenten inzicht in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. De belangrijkste drijfveren van consumenten komen aan bod, evenals de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag. Consumentengedrag legt uit hoe een marketeer op basis van deze informatie goed gefundeerde beslissingen kan nemen.

Het boek start met een flowchart waarin de interactie tussen consument, omgeving en marketingaanbod is uitgewerkt. In deze nieuwe editie is vanzelfsprekend aandacht voor de ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en social media, maar ook voor onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping. Daarnaast zijn de hoofdstukken 'Toekomstig consumentengedrag' en 'Maatschappelijke ontwikkelingen en trends' volledig herzien.

Consumentengedrag is uitermate geschikt voor hbo-opleidingen in de richtingen marketing en communicatie, maar kan ook ingezet worden bij opleidingen als Small Business & Retailmanagement en Toegepaste psychologie.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

A.T.A.M. Nederstigt, Th.B.C. Poiesz
CONSUMENTENGEDRAG DR 2
40% korting
4=3 actie
11,35
A.T.A.M. Nederstigt
Consumentengedrag
40% korting
4=3 actie
14,20

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
4=3 actie
5,45
Kevin Van der Straeten
Eventplanner - nieuwe editie
4=3 actie
33,00
Marc Logman
Marketingplan
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,35
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,45
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,40
70% korting
4=3 actie
5,45
Kevin Van der Straeten
Eventplanner - nieuwe editie
4=3 actie
33,00
Marc Logman
Marketingplan
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,35
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,45
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,40

Anderen bekeken ook

4=3 actie
14,45
Michael R. Solomon
Consumentengedrag
4=3 actie
13,25
4=3 actie
45,40
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Guido Valkeneers
Consumentenpsychologie
sorry, niet op voorraad
Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Consumentengedrag
sorry, niet op voorraad