• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Consumentengedrag

Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie

19,10

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Consumentengedrag
Consumentengedrag
Beetje gebruikt
19,10
ISBN
9789043023924
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
338

Waar gaat het over?

Of je nu boodschappen doet, je kamer schoonmaakt, tennist, e-mailt of op het strand ligt: je leven wordt in grote mate beïnvloed door het optreden van marketeers. Consumentengedrag behandelt het effect van marketing op het koopgedrag van consumenten; het onderzoekt waarom mensen producten kopen (of juist niet) en welke invloed producten, diensten en consumptieactiviteiten hebben op hoe je tegen jezelf en anderen aankijkt.

Dit boek geeft een overzichtelijke en actuele introductie in de wereld van consumentengedrag. De consument wordt in de markt, als individu, als beslisser en als Europese consument beschouwd. Deze vierde editie behandelt bovendien een aantal nieuwe onderwerpen, zoals het toenemende online shopping, duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Door het opnemen van meer Nederlandse en Vlaamse voorbeelden en perspectieven is deze editie nog toegankelijker gemaakt voor het gehele Nederlandstalige gebied.

Consumentengedrag, vierde editie is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs. Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor Pearson XTRA. Op www.pearsonxtra.nl is veel extra studie- en lesmateriaal beschikbaar, zoals de eText van het boek, meerkeuzevragen, en verschillende cases. Docenten vinden er een docentenhandleiding.

Michael Solomon, Gary Bamossy, Søren Askegaard en Margaret K. Hogg zijn werkzaam als hoogleraar marketing en consumentengedrag aan verschillende universiteiten in de Verenigde Staten en Europa. Verantwoordelijk voor de Nederlandstalige bewerking zijn Marie-Ange de Kort (eindredactie), docent opleiding vrijetijdsmanagement aan Hogeschool Inholland; Peter Nonhof, docent marketing aan Stenden Hogeschool; en Ynte van Dam, docent marktkunde en consumentengedrag aan Wageningen Universiteit.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Paul Aertsen, Wanda Saabeel
Digitalisatie Management Handboek
4=3 actie
nog 1 op voorraad
30,45
4=3 actie
7,15
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,85
Phillip L. Hunsaker
Managementvaardigheden
4=3 actie
6,95
4=3 actie
5,00
Paul Aertsen, Wanda Saabeel
Digitalisatie Management Handboek
4=3 actie
nog 1 op voorraad
30,45
4=3 actie
7,15
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,90
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,85
Phillip L. Hunsaker
Managementvaardigheden
4=3 actie
6,95
4=3 actie
5,00

Anderen bekeken ook

4=3 actie
5,00
Karolien Wiegerink, Ed Peelen
Eventmarketing
4=3 actie
4,75
4=3 actie
34,95
4=3 actie
8,00
Jan-Willem van Beek
Voorbij de startup mania
4=3 actie
15,00
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad