Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Eventmarketing

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
70% korting

4,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Eventmarketing
Eventmarketing
Beetje gebruikt
4,75
832700142
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043025829
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
208

Waar gaat het over?

Eventmarketing - events inzetten om een marketingdoelstelling te halen - heeft de afgelopen jaren een belangrijke plaats veroverd in het vakgebied van de marketing. In de hedendaagse maatschappij is het een steeds grotere uitdaging relaties te bereiken en te 'beraken'. Hoe kunnen organisaties events inzetten om ontmoetingen te organiseren met klanten en andere betrokkenen die binnen de marketingstrategie passen? Eventmarketing verschaft inzicht in de unieke kracht van events en welke factoren die kracht bepalen. Het boek draagt de visie uit dat eventmarketing een onderdeel van de marketing- en communicatiestrategie zou moeten zijn en in samenhang met de strategische uitgangspunten van een organisatie moet worden ingezet. Een dergelijke benadering is een randvoorwaarde voor het kunnen verantwoorden van events. Dit boek is geschikt voor zowel studenten als professionals in de praktijk. Als studieboek past het bij opleidingen op hbo-niveau over communicatie, leisure, vrije tijd, toerisme, gastvrijheid en commerciële economie. Eventmarketing is geschikt voor studenten in de latere fase van hun studie en vereist voorkennis van marketing. Professionals vinden in dit boek verdieping over hun vak. Het onderbouwt de wijze waarop events van belang zijn in de crossmediale communicatie en verbindt eventmarketing met de marketingstrategie van een organisatie. Op www.pearsonxtra.nl is voor studenten en docenten aanvullend studie- en lesmateriaal beschikbaar, zoals een eText, begrippentrainer, cases, uitwerkingen en een docentenhandleiding. Karoline Wiegerink is ruim twintig jaar werkzaam op het gebied van live communicatie. Tot 2010 was zij verbonden aan de leerstoel Eventmarketing op Nyenrode Business Universiteit. Momenteel is zij lector Cityhospitality & Citymarketing aan de Hogere Hotelschool Den Haag en werkt zij als zelfstandig adviseur op het gebied van live communicatie, gastvrijheid en citymarketing. Ed Peelen is partner bij ICSB, adviesbureau voor marketing en strategie. Hij was hoogleraar Marketing van 1999 tot en met 2010; in de laatste jaren was een van zijn specialisaties Eventmarketing, naast Customer Relationship Management.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
nog 1 op voorraad
10,75
Edwin ten Dam
Verkopen / Skills
nog 1 op voorraad
14,10
nog 1 op voorraad
16,40
nog 1 op voorraad
13,40
Tweedehands Als nieuw
32,30
Tweedehands Beetje gebruikt
14,00
nog 1 op voorraad
10,75
Edwin ten Dam
Verkopen / Skills
nog 1 op voorraad
14,10
nog 1 op voorraad
16,40
nog 1 op voorraad
13,40
Tweedehands Als nieuw
32,30
Tweedehands Beetje gebruikt
14,00

Anderen bekeken ook

24,55
12,25
40% korting
5,10
Michael R. Solomon
Consumentengedrag
13,25
70% korting
7,90
Lauren White
Event Management
21,40
Dorien van der Heijden
Zo vernieuw je je businessmodel
sorry, niet op voorraad
Joost Hoebink
Staande ovaties
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad