• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Strategie voor dienstverleners

30 managementvragen en -antwoorden
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789001797140
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
278

Waar gaat het over?

Strategie voor dienstverleners 3e druk is een boek van Wouter de Vries uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001797140 Slimme mensen verkrijgen inzicht door het stellen van vragen. Managers doen er daarom goed aan om meer vragen te stellen over hun eigen organisatie. Dit boek bespreekt 30 modellen aan de hand van onderliggende managementvraagstukken. Hoe wil uw organisatie groeien? Wat is de impact van omgevingsvariabelen op uw organisatie? Hoe komt klanttevredenheid tot stand? Kortom: inzicht verkrijgen door het stellen van goede vragen en het beantwoorden van deze vragen aan de hand van managementmodellen. Dit boek streeft ernaar elke willekeurige praktijksituatie bestuurbaar te maken. Het cre ert door de ge ntegreerde aanpak meer inzicht dan bestaande theorie- en modellenboeken.Dienst verlenen komt neer op het respecteren van de klant, het kennen van de concurrent en de permanente wil om de verwachtingen van de klant waar te maken. Strategie voor dienstverleners leert de concepten en processen van dienstverlenende organisaties te doorgronden aan de hand van een centraal schema. Dit proces wordt ondersteund door een uitgekiende selectie van modellen. Door managementvraagstukken als vertrekpunt te nemen en te werken met aansprekende voorbeelden, cases en 'what to do'-overzichten per hoofdstuk heeft deze uitgave een heel praktijkgerichte karakter, dat door deze opzet ook zeer geschikt is voor projectonderwijs.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Dieter Veulemans
Time to pop-up
nog 1 op voorraad
29,50
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Petra Smit-Wattez
De KLIK-methode
Tweedehands Beetje gebruikt
5,95
Tweedehands Beetje gebruikt
31,95
Dieter Veulemans
Time to pop-up
nog 1 op voorraad
29,50
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Petra Smit-Wattez
De KLIK-methode
Tweedehands Beetje gebruikt
5,95
Tweedehands Beetje gebruikt
31,95

Anderen bekeken ook

Rien Brouwers, M.P. Brouwers
Basisboek Bedrijfseconomie
5,00
Peter van der Meer, Onbekend
Ondernemerschap in hoofdlijnen
4,75
Peter van der Meer, Onbekend
Ondernemerschap in hoofdlijnen
4,60
Bronis Verhage, Marjolein Visser
Grondslagen van de marketing
9,20
Marian Burk Wood
Het marketingplan
8,10
J.M.G. Floor, W.F. van Raaij
Marketingcommunicatiestrategie
14,85
Hannie Geugjes, Erica Wits
Recht begrepen - Arbeidsrecht begrepen
33,04
Bronis Verhage, Marjolein Visser
Grondslagen van de marketing
3,90
Sytse Douma, Eric Dooms
Ondernemingsstrategie
22,50
Leo Berrevoets, Windi Winasti, Bart Berden
Capaciteitsplanning in de zorg
48,20
Sytse Douma, Eric Dooms
Ondernemingsstrategie
sorry, niet op voorraad
Sjoerd Van Leeuwen, Sjoerd Van Leeuwen
Zorgmarketing in de praktijk 2 Deel 2
sorry, niet op voorraad
Sytse Douma, Eric Dooms
Ondernemingsstrategie
sorry, niet op voorraad