Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Strategie voor dienstverleners

30 managementvragen en -antwoorden
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie

6,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Strategie voor dienstverleners
Strategie voor dienstverleners
Beetje gebruikt
6,85
541900201
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001797140
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina's
278

Waar gaat het over?

Strategie voor dienstverleners 3e druk is een boek van Wouter de Vries uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001797140 Slimme mensen verkrijgen inzicht door het stellen van vragen. Managers doen er daarom goed aan om meer vragen te stellen over hun eigen organisatie. Dit boek bespreekt 30 modellen aan de hand van onderliggende managementvraagstukken. Hoe wil uw organisatie groeien? Wat is de impact van omgevingsvariabelen op uw organisatie? Hoe komt klanttevredenheid tot stand? Kortom: inzicht verkrijgen door het stellen van goede vragen en het beantwoorden van deze vragen aan de hand van managementmodellen. Dit boek streeft ernaar elke willekeurige praktijksituatie bestuurbaar te maken. Het cre ert door de ge ntegreerde aanpak meer inzicht dan bestaande theorie- en modellenboeken.Dienst verlenen komt neer op het respecteren van de klant, het kennen van de concurrent en de permanente wil om de verwachtingen van de klant waar te maken. Strategie voor dienstverleners leert de concepten en processen van dienstverlenende organisaties te doorgronden aan de hand van een centraal schema. Dit proces wordt ondersteund door een uitgekiende selectie van modellen. Door managementvraagstukken als vertrekpunt te nemen en te werken met aansprekende voorbeelden, cases en 'what to do'-overzichten per hoofdstuk heeft deze uitgave een heel praktijkgerichte karakter, dat door deze opzet ook zeer geschikt is voor projectonderwijs.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
4=3 actie
5,45 1,63
4=3 actie
9,20
4=3 actie
9,20
Gabrielle Kuiper
De imagineer
4=3 actie
7,45
Gabrielle Kuiper
De imagineer
4=3 actie
7,45
Gabrielle Kuiper
De imagineer
4=3 actie
7,45
70% korting
4=3 actie
5,45 1,63
4=3 actie
9,20
4=3 actie
9,20
Gabrielle Kuiper
De imagineer
4=3 actie
7,45
Gabrielle Kuiper
De imagineer
4=3 actie
7,45
Gabrielle Kuiper
De imagineer
4=3 actie
7,45

Anderen bekeken ook

4=3 actie
4,04
4=3 actie
41,30
4=3 actie
37,20
4=3 actie
19,60
4=3 actie
6,50
40% korting
4=3 actie
2,67
Marian Burk Wood
Het marketingplan
4=3 actie
19,50
4=3 actie
23,95
Sytse Douma, Eric Dooms
Ondernemingsstrategie
Geef me een seintje
Geef me een seintje