Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing-communicatie-strategie

Reclame, public relations en voorlichting, sponsoring, promoties, direct marketing en dialoogmarketing, winkelcommunicatie, persoonlijke verkoop, evenementen, geïntegreerde communicatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De verzending naar België duurt tijdelijk iets langer.

16,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing-communicatie-strategie
Marketing-communicatie-strategie
Echt gebruikt
16,30
481501859
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001834128
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
549

Waar gaat het over?

Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk; al meer dan 130.000 studenten zijn ermee opgeleid. Het geïntegreerde marketingcommunicatieplan staat centraal in het boek.

Waarom kiezen voor Marketingcommunicatiestrategie?
- ijzersterke methode met zeer goede positie in de hbo-/wo-markt;
- geschreven door gerenommeerde auteurs;
- veel extrastudie-, oefen- en toetsmateriaal online.

De wereld van de marketingcommunicatie verandert voortdurend. Marketingcommunicatiestrategie slaagt erin om te midden van al die veranderingen marketingcommunicatie een fundament te geven. Dit door middel van een doordacht stappenplan en inzichten die gebaseerd zijn op feiten. Na een inleiding in het vakgebied komen in Marketingcommunicatiestrategie systematisch alle marketingcommunicatie-instrumenten en de bijbehorende media aan bod. Vervolgens leert de student een afgewogen mix samen te stellen. Naast reclame worden sponsoring, PR, promoties, direct marketing, persoonlijke verkoop en winkelcommunicatie besproken, waarbij het belang van sterke merken een terugkerend thema is. Het boek is met name geschikt voor studenten van opleidingen in het hoger economisch en communicatieonderwijs.

Deze zevende editie van Marketingcommunicatiestrategie is volledig geactualiseerd. Het stappenplan is aangepast en er is een nieuw merkmodel opgenomen. Verder bevat het een nieuwe visie op de veranderde consument, op de mediamix en op onderzoek.

Bij Marketingcommunicatiestrategie biedt Noordhoff Uitgevers een rijke digitale omgeving: Prepzone. In deze leeromgeving kunnen studenten en docenten zich efficiënt voorbereiden op lessen en het uiteindelijke tentamen. Daarnaast biedt Prepzone verschillende functionaliteiten om samenwerking, monitoring en rapporteren te optimaliseren.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

70% korting
6,04

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
30,40
nog 1 op voorraad
26,55
Marjolein Bongers
Sales zonder bullshit
nog 1 op voorraad
18,00
Ianka Fleerackers
Own your story
nog 1 op voorraad
20,00
nog 1 op voorraad
30,65
Tweedehands Als nieuw
30,40
nog 1 op voorraad
26,55
Marjolein Bongers
Sales zonder bullshit
nog 1 op voorraad
18,00
Ianka Fleerackers
Own your story
nog 1 op voorraad
20,00
nog 1 op voorraad
30,65

Anderen bekeken ook

7,45
5,85
5,85
12,85
70% korting
6,04
J.M.G. Floor, W.F. van Raaij
Marketingcommunicatiestrategie
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad