• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Communicatiestrategie / Vast Boek

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

32,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Communicatiestrategie / Vast Boek
Communicatiestrategie / Vast Boek
Beetje gebruikt
32,75
ISBN
9789001292805
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers
Jaar van uitgifte
2021
Aantal pagina’s
260

Waar gaat het over?

•Het eerste Nederlandstalige boek met concrete en toepasbare communicatiestrategieën;
•geschreven door de auteur van het Communicatie handboek;
•sterke balans tussen theorie en praktijk.

Communicatiestrategie is de kern van elke aanpak van communicatie. Maar wat is die kern precies? Dit boek geeft een inspirerend antwoord op die vraag. Het biedt studenten een methode om communicatiestrategieën te ontwikkelen en leert ze op creatieve wijze conceptueel te denken. Dit is het enige Nederlandstalig boek dat communicatiestrategie écht concreet toepasbaar maakt.

Een effectieve communicatiestrategie geeft focus en zorgt voor consistentie in de communicatie. Daarbij moet een strategie een organisatie en opdrachtgevers inspireren om aan de slag te gaan.

In het eerste deel van Communicatiestrategie maken studenten kennis met de basis van communicatiestrategie. Zij gaan in op de analyse van de context en ontdekken de belangrijkste analysetools.

Het tweede deel behandelt maar liefst twaalf verschillende strategieën, zoals de Fanstrategie en de Ambassadeursstrategie. Allemaal compleet uitgewerkt met canvassen, modellen en schema’s!

In deze vernieuwde, vierde editie is veel feedback vanuit het werkveld verwerkt. Honderden professionals volgden de workshops van Wil Michels. Dit resulteerde in de toevoeging van nieuwe analysetools en nieuwe strategieën.

Communicatiestrategie is met name geschikt voor marketing- en communicatieopleidingen in het hbo en is ook onmisbaar voor de professional. Het boek wordt in het hbo vanaf de propedeuse gebruikt, maar sluit in het bijzonder aan op de hoofdfase.

Op de ondersteunende website vinden studenten opdrachten en een strategiespel, waarmee zij de oefenstof op een aansprekende manier in de praktijk kunnen brengen. Docenten kunnen er terecht voor collegesheets en de figuren en tabellen uit het boek.

Dit boek is ook beschikbaar als e-book via het platform Bookshelf (URL TOEVOEGEN: https://bookshelf.nl/). Zoek het E-ISBN van dit boek » (URL invoegen: https://www.noordhoff.nl/hoger-onderwijs/overzicht-e-isbns)

Drs. Wil Michels is directeur van communicatiebureau Michels Communicatie in Eindhoven. Hij ondersteunt bedrijven met name in creatief denken en communicatiestrategieën. Ook werkt Michels als docent bij Fontys Hogeschool Communicatie en is hij docent en examinator bij Open Universiteit, SRM Opleidingen en Kluwer Vlaanderen. Daarnaast geeft Michels workshops bij Logeion en Kluwer.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
7,00
Christiaan Slierendrecht
Word eens volwassen
nog 1 op voorraad
16,90
Jaap van der Grinten
Positioneren
nog 1 op voorraad
24,40
Niels Vandecasteele
Iedereen superfan
nog 1 op voorraad
34,40
Robin van der Werf
Basisboek sales
nog 1 op voorraad
50,95
Tweedehands Als nieuw
7,00
Christiaan Slierendrecht
Word eens volwassen
nog 1 op voorraad
16,90
Jaap van der Grinten
Positioneren
nog 1 op voorraad
24,40
Niels Vandecasteele
Iedereen superfan
nog 1 op voorraad
34,40
Robin van der Werf
Basisboek sales
nog 1 op voorraad
50,95

Anderen bekeken ook

17,45
27,85