• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Communicatiestrategie / Vast Boek / Noordhoff

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De Stapelweken zijn begonnen! (van 11 t/m 24 augustus)
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar
Stapelweken

25,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Communicatiestrategie / Vast Boek / Noordhoff
Communicatiestrategie / Vast Boek / Noordhoff
Beetje gebruikt
25,50
10000154970
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001899875
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Plantyn
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina's
260

Waar gaat het over?

- Het eerste Nederlandstalige boek met concrete en toepasbare communicatiestrategieën;- geschreven door de auteur van het Communicatie handboek;- sterke balans tussen theorie en praktijk.Communicatiestrategie is de kern van elke aanpak van communicatie. Maar wat is die kern precies? Dit boek geeft een inspirerend antwoord op die vraag. Het biedt de studenten een methode om communicatiestrategieën te ontwikkelen en leert ze op creatieve wijze conceptueel te denken. Dit is het enige Nederlandstalig boek dat communicatiestrategie echt concreet toepasbaar maakt.Een effectieve communicatiestrategie geeft focus en zorgt voor consistentie in de communicatie. Daarbij moet een strategie de organisatie en de opdrachtgevers inspireren om ermee aan de slag te gaan.In het eerste deel maken studenten kennis met de basis van communicatiestrategie. We gaan in op de analyse van de context en bespreken de belangrijkste analysetools.Het tweede deel behandelt maar liefst twaalf verschillende strategieën zoals de Fanstrategie en de Ambassadeursstrategie. Allemaal compleet uitgewerkt met canvassen, modellen en schema’s.In deze nieuwe editie is veel feedback vanuit het werkveld verwerkt. Honderden professionals volgden de workshops van Wil Michels. Dit resulteerde in de toevoeging van nieuwe analysetools en twee nieuwe strategieën: de netwerkstrategie en de influencerstrategie. Ook is er nu een module over gedragsverandering en communicatie. Versterkt zijn de modules over positionering, storytelling en contentstrategie. Uniek is het achter in het boek toegevoegde werkboek: een extra stimulans om de stap te maken van een operationele naar een strategische aanpak.Op de ondersteunende website vinden studenten opdrachten en een strategiespel, waarmee zij de oefenstof op een aansprekende manier in de praktijk kunnen brengen. Docenten kunnen er terecht voor collegesheets en de figuren en tabellen uit het boek.Communicatiestrategie is met name geschikt voor marketing- en communicatieopleidingen in het hbo en is ook onmisbaar voor de professional. Het boek wordt in het hbo vanaf de propedeuse gebruikt, maar sluit in het bijzonder aan op de hoofdfase.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

50% korting
Stapelweken
5,45 2,72
Stapelweken
8,95
Stapelweken
6,95
50% korting
Stapelweken
34,40 17,20
Marc Oosterhout
Power Brands 2.0
Stapelweken
11,40
50% korting
Stapelweken
5,45 2,72
Stapelweken
8,95
Stapelweken
6,95
50% korting
Stapelweken
34,40 17,20
Marc Oosterhout
Power Brands 2.0
Stapelweken
11,40

Anderen bekeken ook

Cees B.M. van Riel
Identiteit & Imago
Stapelweken
15,60
Stapelweken
26,55
Stapelweken
23,55
Stapelweken
12,00
Stapelweken
21,30
Stapelweken
7,45
Karel A. Winkelaar
De communicatieadviseur
Stapelweken
46,90
Wil Michels
Fanstrategie
Stapelweken
24,00
Stapelweken
7,45