Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Identiteit & Imago

Recente Inzichten In Corporate Communication - Theorie En Praktijk
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie

10,70

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Identiteit & Imago
Identiteit & Imago
Beetje gebruikt
10,70
471501363
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789052617640
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina’s
326

Waar gaat het over?

Succesvol topmanagement is er steeds meer van overtuigd dat externe en interne communicatie van wezenlijk belang zijn voor een succesvolle organisatie. Dat is goednieuws voor communicatiemanagers, maar impliceert ook dat zij net als managers op het gebied van financieel management of logistiek management, verantwoording moeten afleggen over de toegevoegde waarde van hun werk.

In dit boek krijgt u praktische handvatten en technieken aangedragen om succes te boeken met professionele corporate communicatie, én dit ook met harde cijfers aan te kunnen tonen. Casuïstiek en vragen aan het einde van ieder hoofdstuk verdiepen de stof verder.

Identiteit en Imago is hét standaardwerk op het gebied van corporate communicatie, met alle recente academische theorie en praktijkervaringen op dit gebied.

In deze vierde, uitgebreide en volledig herziene editie komen achtereenvolgens aan de orde: inzichten op het gebied van organisatie-identiteit, organisatiereputatie, het corporate merk, story-telling, en de organisatie van communicatie.

Cees van Riel
Cees B.M. van Riel als hoogleraar Corporate Communication verbonden aan de Rotterdam School of Management, Erasmus University, waar hij onder andere verantwoordelijk is voor het International Master of Corporate Communication Programma. Samen met Charles Fombrun van de Stern Business School geeft hij leiding aan het wereldwijd opererende Reputation Institute in New York.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

4=3 actie
4,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,60
David Stephenson
Big data ontrafeld
4=3 actie
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
8,90
4=3 actie
4,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,60
David Stephenson
Big data ontrafeld
4=3 actie
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
8,90

Anderen bekeken ook

4=3 actie
6,70
70% korting
4=3 actie
10,30
4=3 actie
5,45
70% korting
4=3 actie
7,00
Rudy van Belkom
Het merk voorbij
4=3 actie
8,85
Cees B.M. van Riel
The alignment factor
sorry, niet op voorraad
Andy Mosmans
Branding
sorry, niet op voorraad
Tony Watson, Marek Korczynski
Sociology, Work and Organisation
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad