• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het merk voorbij

handboek voor identiteit en imago
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

8,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Het merk voorbij
Het merk voorbij
Als nieuw
8,85
ISBN
9789046904183
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Coutinho
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
319

Waar gaat het over?

Steeds meer schandalen komen aan het licht, en het vertrouwen in organisaties is historisch laag. Toch zijn er nog steeds veel organisaties die zich beter voordoen dan dat zij in werkelijkheid zijn. Bewapend met het internet is de consument machtiger dan ooit. De relatie die hij met een bedrijf heeft, is gelijkwaardiger, persoonlijker en transparanter geworden. Het merk voorbij laat zien dat bedrijven hier in hun communicatie rekening mee moeten houden: identiteit en imago zijn meer dan het bouwen van een merk. Dit handboek presenteert de TACTICS-methode waarbij stap voor stap wordt gewerkt aan een betekenisvol en geloofwaardig imago. Niet het analyseren achteraf, maar het proactief managen van verwachtingen van de klant staat centraal. De theoretische onderbouwing wordt gevolgd door praktische hoofdstukken over implementatie, cases en voorbeelden van succesvolle imago-ontwikkeling. De uitgebreide website helpt docenten om het boek optimaal te gebruiken en biedt studenten extra oefenmateriaal, zoals een begrippentrainer en een zelftoets.Met Het merk voorbij leren hbo-studenten van commerciële en communicatieopleidingen structureel te werken aan imago-ontwikkeling. Het boek kan in meerdere jaren van een opleiding gebruikt worden. Daarnaast helpt het professionals om hun vakgebied te bezien vanuit actuele inzichten.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Christiaan Slierendrecht
Word eens volwassen
nog 1 op voorraad
16,90
Robin van der Werf
Basisboek sales
nog 1 op voorraad
50,95
Marjolein Visser
Social Media Management
Tweedehands Beetje gebruikt
20,85
nog 1 op voorraad
14,10
P.H.J.M. Moers
Merk Toch Hoe Sterk
Tweedehands Als nieuw
8,50
Christiaan Slierendrecht
Word eens volwassen
nog 1 op voorraad
16,90
Robin van der Werf
Basisboek sales
nog 1 op voorraad
50,95
Marjolein Visser
Social Media Management
Tweedehands Beetje gebruikt
20,85
nog 1 op voorraad
14,10
P.H.J.M. Moers
Merk Toch Hoe Sterk
Tweedehands Als nieuw
8,50

Anderen bekeken ook

Andy Mosmans
Branding
46,55
9,55
Cees B.M. van Riel
Identiteit & Imago
11,90
25% korting
8,00
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad