• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Online reputatiemanagement

over webcare, reputatie meten en het voorkomen van imagoschade
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789492196019
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Adfo Books
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
189

Waar gaat het over?

Online Reputatiemanagement Over webcare, reputatie meten en het voorkomen van imagoschade "Boordevol mooie cases. Dit boek biedt echt een handvat voor het optuigen en uitbouwen van de online reputatie van je organisatie." Steven van Belleghem (inspirator, coach en bestsellerauteur) "Dit boek staat niet alleen mooi in de boekenkast, het is ook een absolute must indien je echt wilt begrijpen wat je moet doen in het geweld rondom social media en reputatie." prof. dr. Cees van Riel (mede-oprichter van het Reputation Institute en professor Corporate Communication aan de Erasmus Universiteit) Dit boek laat zien hoe je als communicatieprofessional de reputatie van je organisatie kunt meten, beschermen en uitbouwen. Hoe je insights uit online en offline mediakanalen verzamelt, analyseert en vertaalt naar hands-on managementinformatie. Verder bevat dit boek veel handvatten en tips rond webcare en reputatiecrises. In Online Reputatiemanagement zijn ervaringen en inzichten verzameld van communicatie-experts uit diverse sectoren. Lees hoe organisaties als ING, Ziggo, de NS, IKEA, de Hartstichting, het ANP, de Nationale Politie, SNS en BAM omgaan met reputatiemanagement en hoe vloggers en andere influentials ingezet worden. Alex van Leeuwen is als oprichter van Buzzcapture nauw betrokken bij de ontwikkeling en implementatie van online reputatiemanagement voor grote merken en organisaties. Onder redactie van Job Franken stelde hij met experts uit het vak dit handboek samen. Voor iedereen die zich beroepsmatig bezig houdt met pr, communicatie, marketing en social media.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen
Sterk merk in de zorg
nog 1 op voorraad
12,85
Kurt Ostyn, Kurt Ostyn
Het oneerlijk voordeel
nog 1 op voorraad
51,20
Frank Haveman, Richard Otto
Merkdisruptie
nog 1 op voorraad
6,30
Bart Lombaerts
Meaningful marketing
nog 1 op voorraad
16,50
nog 1 op voorraad
8,10
Marian Draaisma, Sjors van Leeuwen
Sterk merk in de zorg
nog 1 op voorraad
12,85
Kurt Ostyn, Kurt Ostyn
Het oneerlijk voordeel
nog 1 op voorraad
51,20
Frank Haveman, Richard Otto
Merkdisruptie
nog 1 op voorraad
6,30
Bart Lombaerts
Meaningful marketing
nog 1 op voorraad
16,50
nog 1 op voorraad
8,10

Anderen bekeken ook

Jeske Nederstigt, Theo Poiesz
Consumentengedrag
15,20
Ruud Boer, nvt
Brand Design
10,35
Piet Bakker, Otto Scholten
Communicatiekaart van Nederland
3,90
Geert Stox, Machteld Weyts
Reputatiemanagement
8,95
Ewout Storm van Leeuwen
De Geboorte Van Dia
5,00
Kees van Wijk, David Huijzer
De media-explosie
12,10
Rik Riezebos, Jaap van der Grinten
Positioneren
18,40
Mr. Ilse van de Laar-Wijdeven
Recht in de creatieve industrie
sorry, niet op voorraad