Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Communicatiekaart van Nederland

Overzicht van media en communicatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
    (door werkzaamheden in ons magazijn tijdens Hemelvaart mogelijk lichte vertraging)
70% korting

3,90 1,17

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Communicatiekaart van Nederland
Communicatiekaart van Nederland
Echt gebruikt
1,17
733900906
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789013046588
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adformatie Groep
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina's
319

Waar gaat het over?

"Communicatiekaart van Nederland" is een boek geschreven door Piet Bakker dat zich richt op de dynamiek van communicatie in Nederland. Het boek biedt een uitgebreide analyse van de verschillende communicatiemiddelen en -kanalen die in Nederland worden gebruikt, evenals de impact van technologie op deze communicatie. Bakker onderzoekt hoe de Nederlandse samenleving zich heeft ontwikkeld op het gebied van communicatie, van traditionele media zoals kranten en televisie tot moderne digitale platforms en sociale media. Het boek is niet alleen een theoretische verkenning, maar bevat ook praktische voorbeelden en case studies die de lezer inzicht geven in de huidige communicatielandschap. Bakker bespreekt de rol van communicatie in verschillende sectoren, zoals politiek, bedrijfsleven en cultuur, en hoe deze sectoren zich aanpassen aan de snel veranderende communicatietechnologieën. Daarnaast behandelt het boek de uitdagingen en kansen die voortkomen uit de digitalisering van communicatie, zoals de opkomst van nepnieuws, de invloed van sociale media op publieke opinie en de veranderende relatie tussen zender en ontvanger. "Communicatiekaart van Nederland" is een waardevolle bron voor studenten, professionals en iedereen die geïnteresseerd is in de evolutie van communicatie in Nederland. Het biedt niet alleen inzicht in de huidige trends, maar ook in de toekomst van communicatie in een steeds meer verbonden wereld. Deze omschrijving is met behulp van AI gegenereerd.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Satomi Ichikawa, H. Laurey
Nikkie en sanne gaan naar de markt
nog 1 op voorraad
17,00
nog 1 op voorraad
14,50
40% korting
nog 1 op voorraad
5,45 3,27
nog 1 op voorraad
37,85
T. Verbeek
'De Muzen'
nog 1 op voorraad
20,00
40% korting
nog 1 op voorraad
5,90 3,54
Satomi Ichikawa, H. Laurey
Nikkie en sanne gaan naar de markt
nog 1 op voorraad
17,00
nog 1 op voorraad
14,50
40% korting
nog 1 op voorraad
5,45 3,27
nog 1 op voorraad
37,85
T. Verbeek
'De Muzen'
nog 1 op voorraad
20,00
40% korting
nog 1 op voorraad
5,90 3,54

Anderen bekeken ook

F. Teunissen
Wat is nieuws?
70% korting
9.999,00 3,21
16,00
70% korting
9.999,00 9,51
Uittenbogaard
STAP VOOR STAP DR 2
11,95
Jean Tillie
Gedeeld land
40% korting
9.999,00 3,00
Jeroen Ansink, Pierre Spaninks
Galerij der groten
40% korting
9.999,00 2,85
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Rob Wijnberg
De nieuwsfabriek
Geef me een seintje