• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Communicatiekaart van Nederland

overzicht van media en communicatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

4,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Communicatiekaart van Nederland
Communicatiekaart van Nederland
Beetje gebruikt
4,75
ISBN
9789013094695
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Adformatie Groep
Jaar van uitgifte
2011

Waar gaat het over?

De mogelijkheden om met de medemens te communiceren en/of op de hoogte te blijven van wat zich in de wereld afspeelt, zijn de afgelopen decennia sterk veranderd en toegenomen. Zo sterk dat ze nu vrijwel grenzeloos zijn. Er zijn tal van nieuwe media bijgekomen: gratis dagbladen, iPads, smart phones, mp3-spelers, en dvd's - het is slechts een greep uit wat kan. Bovendien is er binnen het klassieke aanbod sprake van vernieuwing: de buurtbioscoop is vervangen door de multiplex, de computer is behalve tekstverwerker ook rekenmachine, sociaal medium (Facebook, Twitter, Hyves), filmstudio, jukebox en ontwikkelcentrale. Alsof dat nog niet genoeg is, geldt voor traditionele media als radio, tv en tijdschrift dat de keuze aanzienlijk groter is dan tien jaar geleden. In de achtste druk van Communicatiekaart van Nederland brengen we al deze ontwikkelingen in kaart. De belangrijkste vragen daarbij zijn steeds: hoe heeft een medium zich ontwikkeld, hoe ziet het huidige aanbod er uit, hoe gebruikt het publiek de verschillende media en wat zijn de te verwachten ontwikkelingen? Het eerste deel bestaat uit drie hoofdstukken over gedrukte media: kranten, tijdschriften en boeken. In deel twee schetsen we de ontwikkelingen in de audiovisuele media: radio, televisie, film, beeld- en geluidsdragers, telefonie en internet. Na een korte inleiding schetsen we in elk hoofdstuk beknopt de geschiedenis van een medium. Daarna brengen we aanbod en gebruik in beeld en we sluiten af met paragrafen over wetgeving, brancheorganisaties en te verwachten ontwikkelingen. Het derde deel geeft een overzicht van drie belangrijke werkvelden: reclame, voorlichting/PR/interne communicatie en journalistiek.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Piet Bakker, Otto Scholten
Communicatiekaart van Nederland
5,00
Piet Bakker, Otto Scholten
Communicatiekaart van Nederland
4,85
Piet Bakker, Otto Scholten
Communicatiekaart van Nederland
3,90
Onbekend, Otto Scholten
Communicatiekaart Van Nederland
5,45

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Peter Plusquin, Paul van der Velde
Smartreading
Tweedehands Als nieuw
28,00
Noel Slangen
Praten met reuzen
nog 1 op voorraad
20,70
Erik Reijnders, Conny de Laat
Basisboek interne communicatie
Tweedehands Echt gebruikt
13,30
Erik Reijnders, Conny de Laat
Basisboek interne communicatie
Tweedehands Beetje gebruikt
14,10
Peter Plusquin, Paul van der Velde
Smartreading
Tweedehands Als nieuw
28,00
Noel Slangen
Praten met reuzen
nog 1 op voorraad
20,70
Erik Reijnders, Conny de Laat
Basisboek interne communicatie
Tweedehands Echt gebruikt
13,30
Erik Reijnders, Conny de Laat
Basisboek interne communicatie
Tweedehands Beetje gebruikt
14,10

Anderen bekeken ook

Hanneke Evers, H.J. Evers
Media-Ethiek
4,25
Piet Bakker, Otto Scholten
Communicatiekaart van Nederland
3,90
Piet Bakker, Otto Scholten
Communicatiekaart van Nederland
5,00
7,30
Bill Clinton
My Life
3,90
Piet Bakker, Aline Douma
Basisboek Journalistiek
4,15
Ilse Nackaerts
Passie En Romantiek
11,20
Piet Bakker, Otto Scholten
Communicatiekaart van Nederland
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Jaap Dirkmaat
Natuur in de Straat
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad