• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Media-Ethiek

morele dilemma's in journalistiek, communicatie en reclame
Maak tweedehands je eerste keus
50% korting
3+1 actie
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789068905663
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers B.V.
Jaar van uitgifte
2002
Aantal pagina's
220

Waar gaat het over?

Journalisten, PR-functionarissen, voorlichters en reclamemakers moeten zich voortdurend rekenschap geven van wat ze teweegbrengen met hun publicaties. Media-ethiek behandelt allerlei actuele ethische vraagstukken en biedt een helder en toegankelijk overzicht van de meest besproken items. (wr)Aan bod komen onderwerpen als: de journalist als infiltrant, beroepsgeheim en bronbescherming, betalen voor informatie, de relatie tussen journalistiek, voorlichting en PR en dilemma's in de fotojournalistiek.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Talen

Aimee Surprenant
Human Memory
3+1 actie
7,75
3+1 actie
10,25
Margreet Verboog
Praktijkboek NT2
3+1 actie
23,00
Aimee Surprenant
Human Memory
3+1 actie
7,75
3+1 actie
10,25
Margreet Verboog
Praktijkboek NT2
3+1 actie
23,00

Anderen bekeken ook

25% korting
3+1 actie
2,92