Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De media-explosie

Trends en issues in media en communicatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789024406838
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
424

Waar gaat het over?

Een dagelijks leven zonder media; we kunnen het ons niet meer voorstellen. De verscheidenheid aan media-uitingen groeit met de dag. Naast de traditionele media, zoals radio en televisie, zorgen ook de media uit het digitale tijdperk voor een aanhoudende stroom aan boodschappen. Alle reden om te spreken van een media-explosie. Over de inhoudDit boek gaat over de menselijke omgang met die media-explosie. Daarbij staan niet de technologie en de informatiekunde centraal, maar de werking van deze diverse communicatievormen in het informatietijdperk. Hoe ontwikkelt het denken over communicatie zich? Welke trends en issues komen in de media naar voren? Wat zijn de belangrijkste trends en hoe ontwikkelen de media zich als interactief communicatiemiddel? Hoe gaan journalisten en woordvoerders om met politieke en economische issues? En hoe grijpt al die media-publiciteit in ons alledaagse bestaan in? Dergelijke vragen lopen als een rode draad door De media-explosie, dat zich inmiddels volop heeft bewezen als standaardwerk over communicatie. Uniek aan dit boekSuccesvolle titel al jaren vast onderdeel binnen de curricula van communicatie-opleidingen Complete lesmethode, behandelt alle trends en issues in media en (massie)communicatie. Nieuw in deze vijfde drukDeze nieuwe druk is volledig geactualiseerd en aangevuld met actuele praktijkvoorbeelden en nieuwe hoofdstukken over mediaorganisaties, participatie en interactie en media- en contentstrategie.Inclusief online omgeving met extra materiaalBij deze vijfde druk hoort bovendien een website: www.demediaexplosie.nl. Op deze site staan voor studenten toetsen, samenvattingen en veel handige tips en links om de kennis te verdiepen. DoelgroepHbo-studenten Binnen opleidingen: communicatie, media, informatie & communicatie, journalistiek, media en entertainment management en/of met een vak medialandschap, media & maatschappij, massamedia of mediakunde Beginnende communicatie- en mediaprofessionals die meer willen weten over massamedia en medialandschap
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,30
Mayke van Keep
Issuedenken
4=3 actie
18,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,70
Wim Aalbers
Verkoopkunst
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,04
4=3 actie
5,45
4=3 actie
5,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,30
Mayke van Keep
Issuedenken
4=3 actie
18,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,70
Wim Aalbers
Verkoopkunst
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,04
4=3 actie
5,45
4=3 actie
5,00

Anderen bekeken ook

Connie de Boer
Media en publiek
4=3 actie
13,00
70% korting
4=3 actie
3,90
Willem Koetsenruijter
Beeldtaal
4=3 actie
28,75
Michael R. Solomon
Marketing
40% korting
4=3 actie
6,50
4=3 actie
36,80
Mayke van Keep
Issuedenken
4=3 actie
18,45
4=3 actie
8,05
4=3 actie
23,20