Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing

een reallife-perspectief
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad

6,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing
Marketing
Echt gebruikt
6,50
631100174
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043023580
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
513

Waar gaat het over?

Draag je Replay of G-Star? Drink je Heineken of Grolsch? Beluister je Nicki Minaj of David Guetta via Spotify? Ben je verzekerd via OHRA of InShared? Dit zijn zomaar wat keuzes die mensen dagelijks maken, omdat ze vertrouwen op de kwaliteit van de merknaam, het bedrijf of de organisatie. De sleutel tot een succesvolle onderneming zijn marketeers: innovatieve mensen die creatieve beslissingen nemen over de beste manier om een nieuw product uit de winkelschappen te doen vliegen.

Marketing, een reallife-perspectief is het enige boek dat marketing presenteert vanuit het perspectief van de mensen die marketing doen. In dit boek maak je kennis met marketeers van toonaangevende bedrijven. Aan de hand van reële marketingdilemma's leer je met behulp van het theoretische kader welke beslissingen marketeers dagelijks nemen en hoe je daar kritisch naar kunt kijken. Deze geactualiseerde editie is gebaseerd op feedback uit de markt,
bevat nieuwe openingscases en laat in ieder hoofdstuk nieuwe marketingprofessionals aan het woord.

Dit boek is geschreven voor studenten die een opleiding volgen in het hoger economisch onderwijs. Het wordt geleverd met een toegangscode voor de website Pearson XTRA. Op www.pearsonxtra.nl staat voor zowel studenten als docenten veel extra studie- en lesmateriaal, zoals vragen, cases, marketingberekeningen en de uitwerking van een marketingplan.

Michael R. Solomon, Greg W. Marshall en Elnora W. Stuart zijn werkzaam als hoogleraar Marketing aan verschillende universiteiten in de Verenigde Staten. Dit boek is bewerkt voor de Nederlandstalige markt door Ton Borchert, Enrico Deetman, Herman de Pagter, Wilco Uitslag en Keimpe de Vries, allen werkzaam in het hoger onderwijs.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,55
Joost Steins Bisschop
De Scorecard 4.0
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
22,00
Thecla Goossens
Leiderschap, een gids
4=3 actie
nog 1 op voorraad
26,00
Mary A. Coulter
Management
4=3 actie
32,20
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,55
Joost Steins Bisschop
De Scorecard 4.0
70% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
22,00
Thecla Goossens
Leiderschap, een gids
4=3 actie
nog 1 op voorraad
26,00
Mary A. Coulter
Management
4=3 actie
32,20

Anderen bekeken ook

4=3 actie
12,40
Remco Claassen
Verbaal meesterschap
4=3 actie
18,40
Ella Mae Matsumura
Management accounting
4=3 actie
42,70
Colette de Bruin
Geef me de 5
4=3 actie
31,95
P. Winkelaar
Methodisch werken
4=3 actie
5,00
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Steven ten Have, Wouter ten Have
Het boek verandering
sorry, niet op voorraad