• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Brand Design

het Nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

12,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Brand Design
Brand Design
Beetje gebruikt
12,30
ISBN
9789043036115
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina’s
374

Waar gaat het over?

NIEUW BRAND DESIGN MODEL MET 22 DIGITALE MERKUITINGEN Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design een begrip geworden in veel directiekamers en marketingopleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante mentale merkidentiteit, onderscheidende visuele merkidentiteit en geloofwaardige merkuitingen. Nieuw in deze zesde editie is het geoptimaliseerde Brand Design model. Omdat steeds meer bedrijven online instrumenten inzetten om hun merk te laten groeien, heeft het Brand Design model nu naast 22 fysieke merkuitingen ook 22 digitale merkuitingen. BRAND DESIGN is geschreven voor iedereen die direct of indirect verantwoordelijk is voor merken of daarvoor wordt opgeleid. Met de bondige theorie, nuttige modellen zoals de Merk-Wijzer en het Customer Brand Journey model, en een rijkdom aan actuele voorbeelden is dit boek breed toepasbaar. Bij dit boek wordt op de digitale leeromgeving MyLab Nederlandstalig veel aanvullend studie- en lesmateriaal aangeboden, zoals een digitale versie van het boek, een uitgebreide begrippentrainer en toetsvragen. Ruud Boer is Register Marketeer (RM) en was als marketeer verantwoordelijk voor A-merken als Bols, Red Band, Venco, Reebok, LU en Liga. Sinds 1998 is hij directeur en partner van de Bataafsche Teeken Maatschappij (BTM). Vanuit dit Rotterdamse Brand Designbureau helpt hij merken te groeien vanuit merkstrategie en vormgeving. 'Interessant voor iedere marketeer.' MarketingTribune 'Fantastisch dat we binnen ons taalgebied een autoriteit hebben die ons zo treffend en praktisch toelicht hoe strategische marketingprincipes worden verbeeld.' Luuk Ros; Manager Content & Business NIMA 'Het Nederlandse standaardwerk voor het bouwen van merken.' Harry van Delft; Associate Professor Agrifood Marketing at HAS University
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Henry Mintzberg
Organisatiestructuren
Tweedehands Als nieuw
61,35
Kotler Philip, Robben Henry
Marketing Management
nog 1 op voorraad
11,65
Dirk Heylen, Ivo Verreyt
Socialezekerheidsrecht toegepast
nog 1 op voorraad
17,20
nog 1 op voorraad
5,00
nog 1 op voorraad
20,90
C.N.J. de Vey Mestdagh
Inleiding IT-Recht
nog 1 op voorraad
12,00
Henry Mintzberg
Organisatiestructuren
Tweedehands Als nieuw
61,35
Kotler Philip, Robben Henry
Marketing Management
nog 1 op voorraad
11,65
Dirk Heylen, Ivo Verreyt
Socialezekerheidsrecht toegepast
nog 1 op voorraad
17,20
nog 1 op voorraad
5,00
nog 1 op voorraad
20,90
C.N.J. de Vey Mestdagh
Inleiding IT-Recht
nog 1 op voorraad
12,00

Anderen bekeken ook

11,80
Marc van Eck, Ellen Leenhouts
Het succes van internal branding
16,80
sorry, niet op voorraad