• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

The alignment factor

bouwen aan duurzame relaties
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789052619231
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Academic Service
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
256

Waar gaat het over?

Om succesvol te kunnen zijn, is iedere organisatie afhankelijk van duurzame relaties, met zowel interne als externe groepen. Zonder fi nanciers, afnemers en medewerkers kun je als organisatie niet overleven. En al die interne en externe stakeholders doen natuurlijk het liefst zaken met organisaties die ze waarderen. Hoe zorg je er nu voor dat jouw organisatie de meeste credits krijgt? De alignment-factor laat aan de hand van vier stappen zien hoe je als communicatieprofessional voor jouw organisatie duurzame relaties opbouwt en ze op langere termijn onderhoudt. * Verzamel informatie en zorg dat je goed inzicht krijgt in je reputatie, de publieke opinie, het gedrag van medewerkers, je identiteit en strategische doelen. * Kies een marsroute, neem positie en kies een helder doel. Duurzame relaties opbouwen kan op twee manieren: de zachte of de harde, onderhandelend of ... confronterend. * Communiceer je marsroute, positie en doelen vervolgens op een aansprekende manier, zodat je het onderhandelen of confronteren ondersteunt. * Toon je successen en wees accountable: zorg dat je op het niveau van de raad van bestuur kunt uitleggen wat de effecten zijn van je inspanningen om duurzame relaties tot stand te brengen. Cees B.M. van Riel (1951) is hoogleraar Corporate Communication aan de Rotterdam School of Management, Erasmus University, en medeoprichter van het wereldwijd actieve Reputation Institute. Hij is auteur van de bestseller Identiteit & Imago en samen met Charles Fombrun van Reputatiemanagement, Essentials of Corporate Communication en Fame & Fortune.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

Cees B.M. van Riel
Identiteit & Imago
11,70
Charles J. Fombrun, Charles J Fombrun
Essentials Of Corporate Communication
26,45
Arnoud Raskin
StreetwiZe
30,60
Max Wildschut
Optimum punt
sorry, niet op voorraad
Diverse auteurs
Brainwash 2017
sorry, niet op voorraad