Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Communicatie handboek / Vast Boek

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie

11,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Communicatie handboek / Vast Boek
Communicatie handboek / Vast Boek
Echt gebruikt
11,40
1002600823
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001899899
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Plantyn
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina’s
352

Waar gaat het over?

- Zeer toegankelijk en aansprekend voor studenten;- beknopt en volledig overzicht van het vakgebied;- sterke verbinding tussen theorie en praktijk.Communicatie handboek leert (aankomende) professionals op welke manieren zij aan de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven. Het boek biedt een beknopt en toch volledig overzicht van het vakgebied en is zeer toegankelijk, mede dankzij het heldere taalgebruik. Communicatie handboek kan met recht een standaardwerk worden genoemd; al meer dan 100.000 studenten zijn met het boek opgeleid!In dit handboek komen onderwerpen aan bod als marketingcommunicatie en corporate en interne communicatie. Speciale aandacht is er voor het communicatieplan, de communicatie bij veranderingen en social media. Communicatie handboek legt hierbij een sterke verbinding tussen theorie en praktijk. Elk hoofdstuk sluit af met een samenvatting, een praktijkcase en een begrippenlijst.In deze zesde, grondig gewijzigde editie, is online communicatie volledig geïntegreerd in alle onderdelen. Aan de nieuwe editie zijn twee hoofdstukken toegevoegd: een hoofdstuk over ‘gedragsverandering’, waarin de werking van het brein centraal staat, en een hoofdstuk over ‘newsrooms’, dat gaat over een proactieve benadering van de media.Bij dit studieboek hoort een rijke digitale leeromgeving, Prepzone.Met Prepzone kunnen studenten zich slim voorbereiden op tentamens, dankzij oefentoetsen, video’s en begrippentrainers. Ze krijgen twee jaar toegang tot Prepzone met de code voor in hun nieuwe boek. Docenten kunnen met Prepzone profiteren van extra lesmateriaal, opdrachten, collegesheets en casuïstiek door in te loggen met hun Noordhoff-docentaccount.Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten. Ook zijn er extra, afgeschermde toetsvragen beschikbaar waar studenten nog niet mee hebben kunnen oefenen. Toetsen kunnen geëxporteerd worden naar diverse formats.Communicatie handboek is met name geschikt voor hbo-opleidingen als Commerciële Economie, Communicatie en Media & Entertainment Management.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

4=3 actie
11,40
4=3 actie
6,75
4=3 actie
5,00

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
4=3 actie
5,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
41,90
Jochen Roef, Jozefien de Feyter
Mensen raken = klanten maken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,80
70% korting
4=3 actie
5,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
41,90
Jochen Roef, Jozefien de Feyter
Mensen raken = klanten maken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,80

Anderen bekeken ook

4=3 actie
6,75
4=3 actie
17,40
4=3 actie
5,00
4=3 actie
30,20
4=3 actie
32,30
4=3 actie
28,00
Manon C.P. Ruijters
Je binnenste buiten
4=3 actie
45,00
sorry, niet op voorraad