Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Communicatie handboek / Vast Boek

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
    (door werkzaamheden in ons magazijn tijdens Hemelvaart mogelijk lichte vertraging)
nog 1 op voorraad

23,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Communicatie handboek / Vast Boek
Communicatie handboek / Vast Boek
Als nieuw
23,60
1111300035
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789001899899
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Plantyn
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina's
352

Waar gaat het over?

Communicatie handboek

‘Communicatie Handboek’ leert studenten op welke manieren zij de communicatie van een organisatie het beste vorm en inhoud kunnen geven. Het boek biedt een beknopt en toch volledig overzicht van het vakgebied en is zeer toegankelijk, mede dankzij het heldere taalgebruik.

In dit handboek komen onderwerpen als corporate, marketing- en interne communicatie aan bod, maar studenten leren bijvoorbeeld ook hoe zij om kunnen gaan met de pers. Speciale aandacht is er voor het communicatieplan, communicatie bij veranderingen en social media. Communicatie Handboek weet hierbij een hele sterke verbinding te leggen tussen theorie en praktijk. Elk hoofdstuk sluit af met een samenvatting, een praktijkcase en een begrippenlijst.

Omdat het communicatievak razendsnel transformeert, is deze vijfde editie van Communicatie Handboek volledig herzien. Alle onderdelen zijn geactualiseerd, van arbeidsmarktcommunicatie tot brandactivaties. Een grote metamorfose onderging het hoofdstuk over contentstrategie. Verder is het lineaire communicatieplan omgezet naar een nieuwe aanpak via het Communicatie Canvas. De behandeling van de media is in deze uitgave geheel gebaseerd op het model van Paid, Owned & Earned Media. Het handboek onderscheidt aparte hoofdstukken voor de interne en externe analyse. Bij interne communicatie is er nog meer aandacht voor communicatie bij veranderingen. Bij externe communicatie ligt nog meer nadruk op social media en reputatiemanagement.

Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
5,45 1,63
Tweedehands Beetje gebruikt
5,60
Tweedehands Als nieuw
5,60
Eelco de Boer
Winst.nl
40% korting
nog 1 op voorraad
15,00 9,00
Steven van Belleghem
Marketing
70% korting
12,50 3,75
nog 1 op voorraad
17,40
70% korting
5,45 1,63
Tweedehands Beetje gebruikt
5,60
Tweedehands Als nieuw
5,60
Eelco de Boer
Winst.nl
40% korting
nog 1 op voorraad
15,00 9,00
Steven van Belleghem
Marketing
70% korting
12,50 3,75
nog 1 op voorraad
17,40

Anderen bekeken ook

7,00
40% korting
9.999,00 19,38
31,04
25,20
7,95
Manon C.P. Ruijters
Je binnenste buiten
23,70
Geef me een seintje
Geef me een seintje