• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Basisboek online marketing

van strategie tot conversie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

10,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Basisboek online marketing
Basisboek online marketing
Als nieuw
10,90
ISBN
9789001850951
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
605

Waar gaat het over?

Basisboek Online Marketing is het eerste volwaardige studieboek over online marketing dat het héle marketingproces behandelt. Zowel de theorie achter online marketing als de technieken en media komen aan de orde, steeds geïllustreerd met actuele voorbeelden en cases. Waarom kiezen voor Basisboek Online Marketing? * zeer toegankelijk dankzij de vele actuele voorbeelden en cases; * handige website met veel extra materiaal; * goede voorbereiding op de beroepspraktijk. Online marketing is vandaag de dag een vast onderdeel van de marketingoperatie. Marktonderzoek, marketingcommunicatie, customer relationship management en klantenservice zonder de inzet van (mobiel) internet en social media is eigenlijk ondenkbaar. Het is dus belangrijk om als toekomstige marketeer te weten hoe je het internet voor je kunt laten werken. Basisboek Online Marketing is hiervoor een zeer goed handboek. Het boek start met de introductie van het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online marketing, waarbij dieper wordt ingegaan op online consumentengedrag. Hierna komen alle relevante aspecten van websites aan bod, waaronder het ontwerpen van effectieve communicatiesites, webshops en sites die het dienstverleningsproces van een organisatie ondersteunen. De nadruk ligt hierbij altijd op het optimaliseren van de conversie. Het boek sluit zoveel mogelijk aan bij de marketingconcepten zoals die in het vak gebruikelijk zijn. Het is ook verkrijgbaar als e-book. Bij Basisboek Online Marketing biedt Noordhoff Uitgevers een rijke digitale omgeving: Prepzone. In deze leeromgeving kunnen studenten en docenten zich efficiënt voorbereiden op lessen en het uiteindelijke tentamen. Daarnaast biedt Prepzone verschillende functionaliteiten om samenwerking, monitoring en rapporteren te optimaliseren.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek online marketing
3,95
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek online marketing
9,00
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
55,95

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Tweedehands Als nieuw
21,40
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
11,90
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
PiËT Susanne
De Emocode
nog 1 op voorraad
4,75
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Tweedehands Als nieuw
21,40
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
11,90
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
PiËT Susanne
De Emocode
nog 1 op voorraad
4,75

Anderen bekeken ook

Philip Kotler, Gary Armstrong
Marketing, de essentie
36,10
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek online marketing
3,95
Tonny Loorbach
Doelgerichte SEO
11,60
J.F.M. Piet, J J Sachs
Bindweefselmassage
25,35
J.M.G. Floor, W.F. van Raaij
Marketingcommunicatiestrategie
13,80
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
55,95
Martijn van Tongeren, Tonny Loorbach
De Online Marketing Tornado
12,50
7,65
sorry, niet op voorraad