Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het marketingplan

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

20,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Het marketingplan
Het marketingplan
Beetje gebruikt
20,75
403302205
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043024631
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2012
Aantal pagina’s
284

Waar gaat het over?

Het marketingplan gaat verder waar algemenere marketingboeken vaak ophouden. Dit boek leert je stap voor stap hoe je een creatief en praktisch marketingplan schrijft. Elk hoofdstuk brengt je dichter bij je einddoel: een weloverwogen en gedegen marketingplan.

Nieuw in deze vierde editie is het model van marketingplanning dat aan het begin van elk hoofdstuk terugkeert, zodat je precies weet waar je bent in het proces. Daarnaast zijn de checklists verbeterd, met daarin nuttige vragen die iedereen die een marketingplan schrijft zichzelf moet stellen. Ook bevat het boek aansprekende, geactualiseerde voorbeelden uit binnen- en buitenland, met specifieke aandacht voor bedrijven die op de Nederlandse markt actief zijn. Tegelijkertijd geeft deze editie je een goed overzicht van de nieuwste marketingontwikkelingen, waaronder social media, crowdsourcing en mobiele marketing.

Het marketingplan is geschreven voor studenten van commerciële opleidingen binnen het hoger onderwijs. Daarnaast is het zeer geschikt voor gebruik in de marketingpraktijk.

Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor Pearson XTRA. Op deze studiewebsite www.pearsonxtra.nl staat voor zowel studenten als docenten veel extra studie- en lesmateriaal, zoals extra vragen per hoofdstuk en een format voor een marketingplan.

Marian Burk Wood heeft directeursfuncties bekleed op het gebied van commerciële en non-profitmarketing bij Citibank, JP Morgan Chase en de National Retail Federation. Daarnaast heeft ze haar kennis en ervaring veelvuldig gebruikt bij het ontwikkelen en schrijven van studiemateriaal voor het hoger onderwijs.

Esther de Berg is docent marketing, marketingcommunicatie en e-business aan de Hogeschool van Amsterdam en auteur van twee titels over deze onderwerpen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Marije van 't Verlaat
Sportmanagement
nog 1 op voorraad
31,75
Tweedehands Als nieuw
39,95
Tweedehands Echt gebruikt
35,95
Paul Aertsen, Wanda Saabeel
Digitalisatie Management Handboek
40% korting
nog 1 op voorraad
30,45
nog 1 op voorraad
54,35
nog 1 op voorraad
33,95
Marije van 't Verlaat
Sportmanagement
nog 1 op voorraad
31,75
Tweedehands Als nieuw
39,95
Tweedehands Echt gebruikt
35,95
Paul Aertsen, Wanda Saabeel
Digitalisatie Management Handboek
40% korting
nog 1 op voorraad
30,45
nog 1 op voorraad
54,35
nog 1 op voorraad
33,95