Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Consumentenpsychologie

de basis
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
70% korting
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789463792516
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Acco uitgeverij
Jaar van uitgifte
2019
Aantal pagina’s
295

Waar gaat het over?

Wat drijft de consument om bepaalde producten te kopen en andere niet? In welkemate spelen rationaliteit en emoties daarbij een rol? Welke invloed hebben persoonlijkheiden levensstijl van de consument op het koopgedrag? Hoe beïnvloeden consumentenelkaar? Welke impact heeft cultuur op het consumentengedrag? Hoe kunneninnovatieve producten verspreid worden? Dat is een greep uit de vele vragen die in dithandboek aan bod komen.Consumentenpsychologie. De basis biedt een praktische en diepgaande introductiein de studie van het consumentengedrag. Dat gedrag kan bestaan uit informatieverwerking,over producten en diensten, het beslissingsproces, het aankoopgedrag enhet gebruik en afdanken van producten. Het boek richt zich voornamelijk tot studentenvan bacheloropleidingen in de gedragswetenschappen en economisch georiënteerderichtingen. Het biedt marketeers, psychologen en andere professionals de nodigeinzichten om het gedrag van consumenten te begrijpen. Die inzichten winnen in hetkader van een stijgende aandacht voor klantentevredenheid steeds meer aan belang.Ook voor de overheid is het interessant om te weten hoe het consumentengedrag in eenwenselijke richting kan worden gestuurd. Ten slotte kunnen consumenten op basis vande studie van dit boek hun gedrag beter begrijpen.Guido Valkeneers is master in de psychologie en in de economie. Hij doceerdedecennialang consumentenpsychologie aan de Thomas More Hogeschool Mechelen -Antwerpen. Hij is auteur van meerdere succesvolle handboeken die gebruikt wordenin de bacheloropleidingen voor de gedragswetenschappen en in economisch gerichteopleidingen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 5 van 5 sterren

1 recensie

Gemiddelde waardering van 5 van 5 sterren

Consumenten psychologie

Jantsje • september 13, 2024

Nodig voor mijn opleiding. Ben erg benieuwd.

4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,85
4=3 actie
5,05
4=3 actie
12,90
Christopher C. Cowan
Spiral dynamics
4=3 actie
41,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
9,85
4=3 actie
5,05
4=3 actie
12,90
Christopher C. Cowan
Spiral dynamics
4=3 actie
41,00

Anderen bekeken ook

4=3 actie
9,35
Martin de Munnik
De koopknop
4=3 actie
3,90
Philip G. Zimbardo
Psychologie
4=3 actie
10,25
4=3 actie
12,60
Guido Valkeneers
Consumentenpsychologie
4=3 actie
25,60
Eveline van Zeeland
Basisboek neuromarketing
sorry, niet op voorraad