• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Mind the gap

stappenplan identiteit en imago
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

25,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Mind the gap
Mind the gap
Als nieuw
25,90
ISBN
9789024406906
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
168

Waar gaat het over?

Een sterk imago geeft een organisatie concrete voordelen. De beurskoers is hoger, klanten zijn trouwer en medewerkers loyaler. Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago. Over de inhoudMet het praktische stappenplan in Mind the Gap kunnen studenten snel en eenvoudig een gap-analyse uitvoeren. Iedere stap wordt in een apart hoofdstuk uitgewerkt met behulp van voorbeelden en praktische tips. Nieuw in de vierde druk*Nieuwe casuïstiek *Website: op www.mindthegap4edruk.nl staan voor studenten en docenten per stap praktijkopdrachten, toetsvragen, cases, downloads en handige tips en toolsLezers over dit boek:'Echt praktisch, goed uitgelegd en mooi geïllustreerd. Superblij!' Lezersrecensie op bol.com, 24/5/2016'Duidelijk en toegankelijk opgezet studieboek. Makkelijk leesbaar, handig en praktisch in het gebruik. Veel actuele en verduidelijkende voorbeelden.' Lezersrecensie op bol.com, 19/11/2015'Ideaal boek voor tijdens het afstuderen'Lezersrecensie op bol.com, 23/5/2014Uniek aan dit boek*Succesvolle titel al jaren geliefd bij studenten *Vast onderdeel binnen de curricula van communicatie-opleidingen*In vijf praktische stappen naar een gap-analyse met conclusies en duidelijke aanpak van het imagovraagstuk*Praktisch ingestoken website met praktijkopdrachten en toetsvragen Extra materiaalDe theorie in dit boek wordt ondersteund door een praktijkgerichte website. Op www.mindthegap4edruk.nl staan voor studenten en docenten per stap praktijkopdrachten, toetsvragen, cases, downloads en handige tips en tools. Doelgroep*Hbo-studenten (jaar 1) binnen opleidingen: communicatie, media, informatie & communicatie, commerciële economie en/of met een vak corporate communicatie, positioneren, merkenmanagement, marketing & communicatie of identiteit & imago *Beginnende professionals in de corporate communicatie die meer willen weten over merkenmanagement en positioneringOver de auteursJaap van der Grinten en Helma Weijnand-Schut werken al vijftien jaar samen bij de opleiding communicatie van Hogeschool Inholland. Doorlopend doen zij onderzoek naar het managen van identiteit en imago. En naar de rol die designmanagement kan spelen bij het zichtbaar maken van organisatie-identiteit.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Jaap van der Grinten
Mind the Gap
29,30

Recensies

0 recensies
30% korting
nog 1 op voorraad
5,40
Jan van der Putten
Dark vineyard
nog 1 op voorraad
5,45
Tweedehands Beetje gebruikt
5,15
25% korting
nog 1 op voorraad
27,35
30% korting
nog 1 op voorraad
5,40
Jan van der Putten
Dark vineyard
nog 1 op voorraad
5,45
Tweedehands Beetje gebruikt
5,15
25% korting
nog 1 op voorraad
27,35

Anderen bekeken ook

Cees B.M. van Riel
Identiteit & Imago
9,05
25% korting
7,15
7,10
23,95
Franck Kuppers, Werner van Beusekom
Who is accountable
23,65
34,55