Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Sterke merken, betere wereld

De maatschappelijke betekenis als nieuw perspectief voor je merk
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

10,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Sterke merken, betere wereld
Sterke merken, betere wereld
Beetje gebruikt
10,50
1165500017
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789462761926
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
304

Waar gaat het over?

In top 3 PIM Marketing Literatuur Prijs!

Merken worden beter gewaardeerd als ze bijdragen aan de oplossing van maatschappelijke uitdagingen. Ze spelen hiermee in op de behoeftes van mensen om positieve, duurzame keuzes te maken. Door het merk, mensen én maatschappij met elkaar te verbinden bouw je sterkere merken voor een betere wereld. Zo creëer je maatschappelijke betekenis, dé essentiële bouwsteen voor een eigentijdse positionering.
'Sterke merken, betere wereld' laat zien hoe marketing en mvo steeds meer naar elkaar toe groeien. In negen praktijkcases delen change agents van onder andere Eneco, Unilever, Triodos Bank en DSM hun afwegingen, ervaringen en tips. En met de 'open branding roadmap' beschik je over de tools om zelf aan de slag te gaan.
Dit boek is bedoeld voor ondernemers en professionals in marketing, branding, communicatie en mvo die een sterker merk willen bouwen én willen bijdragen aan de oplossing van maatschappelijke uitdagingen. Het is ook geschikt voor gebruik in het hoger economisch onderwijs.
Bart Brüggenwirth wil de kracht van marketing benutten om positieve veranderingen te realiseren. Hij richtte in 2003 b-open op en is daarmee een van de pioniers in Nederland op het gebied van duurzame marketing. Brüggenwirth is medeoprichter en bestuurslid van NIMA WereldMarketeers, het kennis- en inspiratieplatform voor duurzame marketing.

'Must read als je als marketingprofessional op strategisch niveau verantwoordelijk bent voor het merkenbeleid van een organisatie.' 'Een aanrader voor marketeers.' Recensie Tijdschrift voor Marketing van Max Kohnstamm - programmamanager SRM

'Brengt merken, markten, milieu en maatschappij overtuigend bij elkaar. Een absolute aanrader voor elke onderneming met een missie.' (Willem Lageweg - medeoprichter en voormalig directeur MVO Nederland)

'De urgentie om merken in te zetten voor maatschappelijke verandering is groter dan ooit. Dit boek biedt daarvoor unieke inzichten en handelingsperspectief voor elke marketeer.' (Anneke Sipkens - algemeen directeur Stichting DOEN)

www.managementimpact.nl
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
9,85
Tweedehands Beetje gebruikt
4,80
Egbert Jan van Bel, Egbert Jan van Bel
Kloteklanten
40% korting
nog 1 op voorraad
4,75
Seth Godin
Tribes
Tweedehands Echt gebruikt
5,40
Seth Godin
Tribes
Tweedehands Beetje gebruikt
8,00
Tweedehands Als nieuw
9,85
Tweedehands Beetje gebruikt
4,80
Egbert Jan van Bel, Egbert Jan van Bel
Kloteklanten
40% korting
nog 1 op voorraad
4,75
Seth Godin
Tribes
Tweedehands Echt gebruikt
5,40
Seth Godin
Tribes
Tweedehands Beetje gebruikt
8,00

Anderen bekeken ook

8,80
Ruud Boer
Brand design
11,90
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Andy Mosmans
Branding
sorry, niet op voorraad