Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het no-nonsenseboek over merken bouwen

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.

34,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Het no-nonsenseboek over merken bouwen
Het no-nonsenseboek over merken bouwen
Beetje gebruikt
34,60
10000005548
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789089651853
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina's
130

Waar gaat het over?

Hoe bouwt u een sterk merk? Er zijn honderden boeken over. De meeste gaan slechts over een deelonderwerp, zoals strategie, design of dienstverlening. Of zijn geschreven door en voor specialisten. Waardoor ze vaak theoretisch en abstract zijn, en veel jargon bevatten. Suzanne van Gompel bewijst dat het ook anders kan. Merken bouwen is geen raketwetenschap. Het is uiteindelijk vooral een kwestie van de juiste vragen stellen, van keuzes maken en daar consequent naar blijven handelen.

Dit boek maakt merken bouwen voor iedereen toegankelijk. Of je nu een marketingachtergrond hebt of niet. Of je nu een groot of een klein bedrijf bent - of ervoor werkt. Of je nu een nieuw merk wilt maken of een bestaand merk wilt versterken. Het vertelt alleen wat je hoeft te weten, niet meer en niet minder. In begrijpelijke taal en geïllustreerd met concrete praktijkvoorbeelden. Het helpt je om je merk opmerkelijk(er) en memorabel(er) te maken. Zodat er meer klanten aan je denken en voor je kiezen als ze voor de keuze staan tussen jouw merk ... of een ander.

Suzanne van Gompel is eigenaar van adviesbureau STAND OUT FROM THE CROWD (Amsterdam en Mumbai). Na haar studie Sociale & Organisatiepsychologie aan de Universiteit Utrecht werkte ze jaren als merkstrateeg voor verschillende marketingadviesbureaus, reclamebureaus en bedrijven. Voor grote en kleine merken in uiteenlopende markten. Van multinationals tot MKB, van fashion tot fondsenwerving en van bierbrouwers tot bankiers.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

Hugo Gruijters
Sportmarketing
Tweedehands Echt gebruikt
28,85
Hugo Gruijters
Sportmarketing
Tweedehands Beetje gebruikt
28,85
Tweedehands Als nieuw
35,70
Tweedehands Echt gebruikt
35,70
Tweedehands Als nieuw
16,85
Hugo Gruijters
Sportmarketing
Tweedehands Echt gebruikt
28,85
Hugo Gruijters
Sportmarketing
Tweedehands Beetje gebruikt
28,85
Tweedehands Als nieuw
35,70
Tweedehands Echt gebruikt
35,70
Tweedehands Als nieuw
16,85

Anderen bekeken ook

Frans de Groot
BITSing
18,70
Frans De Groot
Bitsing
16,95
Peter van der Steege
Handboek Bouw jouw Brand
15,80
Andy Mosmans
Branding
45,95
Mattias Behrer
Maak je merk cool
70% korting
10,00