• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het no-nonsenseboek over merken bouwen

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

21,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Het no-nonsenseboek over merken bouwen
Het no-nonsenseboek over merken bouwen
Als nieuw
21,40
ISBN
9789089651853
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
van Duuren Management
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
150

Waar gaat het over?

Hoe bouwt u een sterk merk? Er zijn honderden boeken over. De meeste gaan slechts over een deelonderwerp, zoals strategie, design of dienstverlening. Of zijn geschreven door en voor specialisten. Waardoor ze vaak theoretisch en abstract zijn, en veel jargon bevatten. Suzanne van Gompel bewijst dat het ook anders kan. Merken bouwen is geen raketwetenschap. Het is uiteindelijk vooral een kwestie van de juiste vragen stellen, van keuzes maken en daar consequent naar blijven handelen. Dit boek maakt merken bouwen voor iedereen toegankelijk. Of je nu een marketingachtergrond hebt of niet. Of je nu een groot of een klein bedrijf bent - of ervoor werkt. Of je nu een nieuw merk wilt maken of een bestaand merk wilt versterken. Het vertelt alleen wat je hoeft te weten, niet meer en niet minder. In begrijpelijke taal en geïllustreerd met concrete praktijkvoorbeelden. Het helpt je om je merk opmerkelijk(er) en memorabel(er) te maken. Zodat er meer klanten aan je denken en voor je kiezen als ze voor de keuze staan tussen jouw merk ... of een ander. Suzanne van Gompel is eigenaar van adviesbureau STAND OUT FROM THE CROWD (Amsterdam en Mumbai). Na haar studie Sociale & Organisatiepsychologie aan de Universiteit Utrecht werkte ze jaren als merkstrateeg voor verschillende marketingadviesbureaus, reclamebureaus en bedrijven. Voor grote en kleine merken in uiteenlopende markten. Van multinationals tot MKB, van fashion tot fondsenwerving en van bierbrouwers tot bankiers.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Tweedehands Als nieuw
21,40
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
11,90
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
PiËT Susanne
De Emocode
nog 1 op voorraad
4,75
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek Online Marketing
Tweedehands Nieuw
72,55
Tweedehands Als nieuw
21,40
Leo Babauta
Focus !
nog 1 op voorraad
11,90
Tweedehands Beetje gebruikt
5,00
PiËT Susanne
De Emocode
nog 1 op voorraad
4,75

Anderen bekeken ook

Andy Mosmans, Patrick van Thiel
Branding
32,75
Andy Mosmans
BrandingNL
22,25
Peter van der Steege, Jan Middelkamp
Handboek Bouw jouw Brand
16,00
Marc van Eck, Ellen Leenhouts
Het succes van internal branding
16,80
Joeri van den Bergh, Mattias Behrer
Maak je merk cool
5,45
Frans de Groot
BITSing
23,00
Frans de Groot
Bitsing
sorry, niet op voorraad