• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Basisboek interne communicatie

aanpak en achtergronden
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie

8,40

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Basisboek interne communicatie
Basisboek interne communicatie
Echt gebruikt
8,40
ISBN
9789023252313
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Koninklijke Van Gorcum b.v.
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
256

Waar gaat het over?

In het Basisboek Interne Communicatie maak je kennis met de essentie van interne communicatie. Het is eveneens een praktisch bruikbaar fundament om de communicatie in een organisatie (-onderdeel) te verbeteren. Interne communicatie is voor veel organisaties een aandachtspunt in het beleid. Terecht, want intern je zaakjes op orde hebben is een belangrijke voorwaarde om extern (nog) beter te kunnen presteren.

Deze geheel herziene achtste editie van het Basisboek is opgebouwd uit drie delen.
Deel I beschrijft de context door een kennismaking met organisaties en veranderingen daarbinnen.
Deel II besteedt aandacht aan de communicatie in organisaties en aan twee visies op interne communicatie. Vervolgens komen in deel III vijf aspecten aan de orde:

- Onderzoek naar interne communicatie
- Communicatief veranderen
- Digitale interne communicatie
- Naar een communicatieve organisatie
- De IC-professional in een communicatieve organisatie.

Als een 'tweede scherm' hoort bij het boek een uitgebreide website
www.internecommunicatie.vangorcum.nl. Docenten en studenten vinden daar aanvullend materiaal, waarnaar in het boek regelmatig wordt verwezen. Denk aan casuïstiek, verhelderende artikelen,(links naar) filmpjes, checklists en handige modellen, alle gerangschikt per hoofdstuk.

Het Basisboek Interne Communicatie is vooral bestemd voor studenten Communicatie en cursisten van uiteenlopende beroepsopleidingen. Maar het is ook goed bruikbaar voor communicatieprofessionals die willen weten hoe interne communicatie kan bijdragen aan het communicatiebeleid.

Erik Reijnders schreef het boek ditmaal samen met vier co-auteurs, specialisten op deelgebieden van interne communicatie: Marius Hogendoorn, Arnold Koning, Conny de Laat en Lysbeth van Silfhout.
Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,00
J. van Ginneken
Handboek wereldburger
4=3 actie
nog 1 op voorraad
20,40
Aad Lohman
Schrijfcodes
4=3 actie
16,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,00
J. van Ginneken
Handboek wereldburger
4=3 actie
nog 1 op voorraad
20,40
Aad Lohman
Schrijfcodes
4=3 actie
16,95

Anderen bekeken ook

4=3 actie
7,15
4=3 actie
7,50
4=3 actie
17,45
4=3 actie
7,50
Jaap van der Grinten
Mind the gap
4=3 actie
9,25
30% korting
4=3 actie
7,00
4=3 actie
14,40
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad