• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Basisboek interne communicatie

Aanpak en achtergronden
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789023257721
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Uitgeverij Koninklijke van Gorcum Bv
Jaar van uitgifte
2021
Aantal pagina’s
176

Waar gaat het over?

In het "Basisboek interne communicatie" maak je kennis met de essentie van interne communicatie. Het is eveneens een praktisch bruikbaar fundament om de communicatie in een organisatie (-onderdeel) te verbeteren. Interne communicatie is voor veel organisaties een aandachtspunt in het beleid. Terecht, want intern je zaakjes op orde hebben is een belangrijke voorwaarde om extern (nog) beter te kunnen presteren. Deze herziene, negende editie van het Basisboek is opgebouwd uit drie delen. Deel I beschrijft de context door een kennismaking met organisaties en veranderingen daarbinnen. Deel II besteedt aandacht aan de communicatie in organisaties en aan twee visies op interne communicatie. Vervolgens komen in deel III vier aspecten aan de orde: - Onderzoek naar interne communicatie - Communicatie bij verandering - Naar een communicatieve organisatie - De IC-professional in een communicatieve organisatie. Ook de interne communicatie bij het werken-op-afstand krijgt aandacht in deze editie. Het "Basisboek interne communicatie" is vooral bestemd voor studenten Communicatie en cursisten van uiteenlopende beroepsopleidingen. Maar het is ook goed bruikbaar voor communicatieprofessionals die willen weten hoe interne communicatie kan bijdragen aan het communicatiebeleid. Als een ‘tweede scherm’ hoort bij het boek een uitgebreide website: www.vangorcumstudie.nl. Docenten en studenten vinden daar aanvullend materiaal, waarnaar in het boek regelmatig wordt verwezen. Denk aan casuïstiek, verhelderende artikelen,(links naar) filmpjes, checklists en handige modellen, alle gerangschikt per hoofdstuk. U kunt gratis een account aanmaken om toegang te krijgen tot het materiaal. Erik Reijnders schreef het boek ditmaal samen met Marius Hogendoorn en Conny de Laat, specialisten op deelgebieden van interne communicatie.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Jessica Rijnboutt
Argumenteren / Skills
4=3 actie
13,50
4=3 actie
15,50
4=3 actie
10,35
4=3 actie
16,95
Jessica Rijnboutt
Argumenteren / Skills
4=3 actie
13,50
4=3 actie
15,50
4=3 actie
10,35
4=3 actie
16,95