• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Mind the Gap

Stappenplan identiteit en imago
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

29,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Mind the Gap
Mind the Gap
Als nieuw
29,30
ISBN
9789024429653
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
2021
Aantal pagina’s
176

Waar gaat het over?

Dit product bestaat uit een boek inclusief website met hierop o.a. het online boek.Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie of merk in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago. Het stappenplan in dit boek stelt iedereen in staat om snel, eenvoudig maar ook grondig een gap-analyse uit te voeren. Iedere stap wordt in een apart hoofdstuk uitgewerkt met behulp van voorbeelden en praktische tips. Om te oefenen met de stappen van de gap-analyse is de website www.mindthegap5edruk.nl. ingericht. Daar vind je per stap opdrachten en cases, kennisclips, en handige tips en links naar achtergrondinformatie. Jaap van der Grinten en Helma Weijnand-Schut werken al twintig jaar samen bij de opleiding Communicatie van Hogeschool Inholland. Doorlopend doen zij onderzoek naar het managen van identiteit en imago en de rol van design die de merk-identiteit zichtbaar en tastbaar maakt. In deze vijfde druk van Mind the Gap bundelen zij wederom hun expertises zodat de analyse van identiteit en het imago van een organisatie of merk zowel communicatie-uitingen als design omvat. Resultaat van deze geïntegreerde aanpak is dat je alle mogelijke gaps aan de hand van dit boek haarscherp in beeld krijgt en meteen kan aanpakken ten gunste van het imago. Actuele cases illustreren de mogelijkheden om de realisatie van de gewenste identiteit en het gewenste imago te verbeteren.Mind the Gap is geschreven voor communicatiemanagers en studenten communicatie. Het is al 15 jaar zeer geliefd bij studenten en een vaste waarde binnen curricula van opleidingen Communicatie, Media, Creative Business en Commerciële Economie.Het boek is een mooie basis voor de beginnend communicatieadviseur om zijn eerste communicatie vraagstukken te tackelen. De Gap-analyse geeft hem de handvatten die hiervoor benodigd zijn.
Lees verder

Recensies

0 recensies
nog 1 op voorraad
16,40
30% korting
Inge de Deken
Werkboek
nog 1 op voorraad
4,25
[{:name=>"", :role=>"A01"}, {:name=>"R. van Emmerik", :role=>"A01"}]
Vestigingsmanager Groothandel Logistiek management
Tweedehands Als nieuw
26,70
nog 1 op voorraad
24,25
20% korting
Lucien Fastre
Docuplussoft
nog 1 op voorraad
6,70
Tweedehands Echt gebruikt
18,65
nog 1 op voorraad
16,40
30% korting
Inge de Deken
Werkboek
nog 1 op voorraad
4,25
[{:name=>"", :role=>"A01"}, {:name=>"R. van Emmerik", :role=>"A01"}]
Vestigingsmanager Groothandel Logistiek management
Tweedehands Als nieuw
26,70
nog 1 op voorraad
24,25
20% korting
Lucien Fastre
Docuplussoft
nog 1 op voorraad
6,70
Tweedehands Echt gebruikt
18,65

Anderen bekeken ook

Jaap van der Grinten
Mind the gap
24,55