• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Passie, Emotie, Liefde voor de Klant

Het handboek voor Excellente Klantbediening in 7 minuten
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

4,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Passie, Emotie, Liefde voor de Klant
Passie, Emotie, Liefde voor de Klant
Echt gebruikt
4,00
ISBN
9789082853506
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Lopes Slot Bv
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina’s
304

Waar gaat het over?

Passie, emotie en liefde voor de klant. Met veel praktijkvoorbeelden en een persoonlijk coachingplan is dit HET handboek voor Excellente Klantbediening in 7 minuten! Excellente Klantbediening in 7 minuten! Het verlenen van Excellente Klantbediening wordt steeds belangrijker. Richard Lopes-Slot, sinds 20 jaar professioneel adviseur en specialist in excellent klantcontact, geeft met dit praktijkgerichte boek alle adviseurs en verkopers de mogelijkheid ook een pro te worden op dit gebied! De kunst om tijdens je klantcontact een Excellente Klantbediening te realiseren in 7 minuten staat centraal in alle hoofdstukken. Lopes-Slot wijst je de weg om via, zoals hij dat noemt, de Cloud en de Tornado ook jouw klant excellent te bedienen. Zijn sleutelwoorden daarbij zijn passie, emotie en liefde voor de klant. Je leert snel de diverse klantprofielen te herkennen zodat je 'op maat' kunt reageren in een gesprek. Aan de hand van het Tornadomodel krijg je tal van oefeningen en tips om je gesprekken nóg beter te laten verlopen. Je gaat je Cloud vullen met competenties en ervaringen, zodat je voldoende tools hebt om ook de Excellente Klantbediening te realiseren! Je krijgt tips en oefeningen om het gesprek goed voor te bereiden en een goede gespreksstructuur te hanteren. Zo zorg je voor een goed gevoel bij jezelf en bij de klant: een win-win situatie! Ervaar ook het tornado-effect en raak het hart van je klant! Eén hoofdstuk van dit boek is geheel gewijd aan jouw persoonlijke coachingplan en talloze oefeningen, zodat ook jij een pro in Excellente Klantbediening kunt worden. Met veel praktijkvoorbeelden en een persoonlijk coachingplan is dit HET handboek voor Excellente Klantbediening.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Loek ten Berge, Marco Oteman
Inleiding organisatiekunde
Tweedehands Beetje gebruikt
31,75
nog 1 op voorraad
14,70
Tweedehands Als nieuw
68,35
Tweedehands Beetje gebruikt
32,00
Peter Rikhof, Koen van Santvoord
Hoe koop ik een bedrijf?
Tweedehands Echt gebruikt
16,00
Armando Theunisse, Clemence Leijten
De kracht van burn-out
nog 1 op voorraad
5,45
Loek ten Berge, Marco Oteman
Inleiding organisatiekunde
Tweedehands Beetje gebruikt
31,75
nog 1 op voorraad
14,70
Tweedehands Als nieuw
68,35
Tweedehands Beetje gebruikt
32,00
Peter Rikhof, Koen van Santvoord
Hoe koop ik een bedrijf?
Tweedehands Echt gebruikt
16,00
Armando Theunisse, Clemence Leijten
De kracht van burn-out
nog 1 op voorraad
5,45

Anderen bekeken ook

Stephan van Slooten, Berry Veldhoen
Basisboek Customer Journey
26,85
Jessica van Wingerden, Wim Schuurmans
Verboden voor klanten
10,90
Carin Frijters, Femke Cuijpers
Retail theater
15,65
Nicolette Wuring, Nicolette Wuring
Als jij de klant was ...
11,60
Herman Mansveld, Michel Jungbluth
Maatwerk
6,40
Erno Hannink, Erno Hannink
Laat de klant naar jou komen
16,40
Marc van de Perre, Ton Kuijlen
Ken uw klant
sorry, niet op voorraad
Els Dhaeze, N.v.t.
Uit liefde voor de klant
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad