• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingstrategie

praktische inzichten voor een succesvol marketingplan
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

16,65

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketingstrategie
Marketingstrategie
Beetje gebruikt
16,65
ISBN
9789001877217
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers B.V.
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
203

Waar gaat het over?

Hoe slagen organisaties erin succesvol te zijn én te blijven in de sterk veranderende markten van vandaag? Het compacte Marketingstrategie legt uit hoe belangrijk strategische marketing is voor het aantrekken van nieuwe klanten en het behouden van bestaande klanten. Waarom kiezen voor Marketingstrategie? * Onmisbaar bij het schrijven van een marketingplan; * centrale rol voor het strategische keuzeproces; * toepassingsgericht én wetenschappelijk onderbouwd. Om succesvol te zijn en te blijven moeten organisaties in staat zijn om hun klanten een unieke waarde te bieden. Organisaties moeten daarom vaststellen welke waarde ze willen en kunnen leveren. In Marketingstrategie staat daarom dit strategische keuzeproces centraal; op basis hiervan wordt het marketingplan uitgezet. Het boek laat je zien dat een succesvolle aanpak te leren valt. Het steunt op de recentste wetenschappelijke inzichten en vertaalt deze op toegankelijke wijze naar de praktijk. Marketingstrategie is ook beschikbaar als e-book. Wat is nieuw in de zesde editie van Marketingstrategie? De nieuwste editie van Marketingstrategie bevat handige praktische modellen om nieuwe ontwikkelingen te analyseren, zoals het gebruik van big data. Er is meer aandacht voor de veranderende rol van marketeers. Wat betekent dit voor de marketeer zelf, de marketingfunctie, de marketingstrategie en de organisatie? Het boek is verder volledig geactualiseerd. Online ondersteuning Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier extra toetsen om mee te oefenen. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
15,45
Tweedehands Als nieuw
18,80
Erik de Kort, Durk Bosma
Wat is de vraag?
Tweedehands Als nieuw
19,65
Tweedehands Als nieuw
30,95
40% korting
15,50
Tweedehands Als nieuw
15,45
Tweedehands Als nieuw
18,80
Erik de Kort, Durk Bosma
Wat is de vraag?
Tweedehands Als nieuw
19,65
Tweedehands Als nieuw
30,95
40% korting
15,50

Anderen bekeken ook

9,00
46,50
35,85
K.J. Alsem, E.J. Kostelijk
Strategische Marketing Planning
5,00
Erik Kostelijk
Merkpositionering
26,50
Ruud t. Frambach, Edwin J. Nijssen
Marketingstrategie
sorry, niet op voorraad
Suzanne de Bakker
Contentmarketing
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad