• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Basisboek marketingcommunicatie

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

28,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Basisboek marketingcommunicatie
Basisboek marketingcommunicatie
Als nieuw
28,50
ISBN
9789046905227
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Coutinho
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
416

Waar gaat het over?

Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken. De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. Ook is er uitgebreid aandacht voor het marketingcommunicatieplan, consumentengedrag, mediaplanning en de kosten van de inzet van marketingcommunicatiemiddelen. De theorie wordt ondersteund met voorbeelden en illustraties. Op de website staan voor studenten per hoofdstuk leerdoelen, cases, kennisvragen, uitgebreide samenvattingen en een begrippentrainer. Voor docenten zijn er op aanvraag richtantwoorden bij de cases en kennisvragen, toetsvragen, PowerPoints en een projecthandleiding voor een marketingcommunicatieplan beschikbaar. In deze derde herziene druk is de theorie aangevuld en zijn veel van de voorbeelden geactualiseerd. Er is nog meer aandacht voor online marketingcommunicatie: het monitoren en bijsturen van online campagnes, de integratie van online en offline kanalen en hoe online en offline koopgedrag steeds meer door elkaar lopen. Het hoofdstuk over direct marketing is omgewerkt naar een hoofdstuk over interactiemarketing In dit nieuwe hoofdstuk komen o.a. de inzet van interactieve media, het belang van (big) data, persoonlijke verkoop en de juridische aspecten van interactiemarketing aan bod. Daarnaast zijn de kostenoverzichten voor marketingcommunicatie geactualiseerd en is een deel van de cases op de website vernieuwd.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Elyn Doornenbal, Elyn Doornenbal
Basisboek marketingcommunicatie
5,00

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Patrick Petersen
Handboek.social
nog 1 op voorraad
20,90
Tweedehands Als nieuw
21,40
Tweedehands Echt gebruikt
11,80
nog 1 op voorraad
5,45
Wiebe de Jager, Wiebe de Jager
Affiliate Marketing
Tweedehands Als nieuw
16,40
Patrick Petersen
Handboek.social
nog 1 op voorraad
20,90
Tweedehands Als nieuw
21,40
Tweedehands Echt gebruikt
11,80
nog 1 op voorraad
5,45
Wiebe de Jager, Wiebe de Jager
Affiliate Marketing
Tweedehands Als nieuw
16,40

Anderen bekeken ook

Patrick T.H.M. Janssen
Interculturele competenties
17,45
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Basisboek online marketing
9,00
M.P. Brouwers, W. Koetzier
Basisboek bedrijfseconomie
54,80
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Business model generatie
21,75
Martin van der Sluis, John Smal
Commerciële calculaties 1
3,90
Elyn Doornenbal, Elyn Doornenbal
Basisboek marketingcommunicatie
5,00
14,90
Martin van der Sluis, John Smal
Commerciële calculaties 1
11,15
John Smal, Martin van der Sluis
Commerciële calculaties 1
48,55
Alex Brenninkmeijer
Handboek mediation
32,25
sorry, niet op voorraad