Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Basisboek marketingcommunicatie

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
40% korting
nog 1 op voorraad

8,20 4,92

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Basisboek marketingcommunicatie
Basisboek marketingcommunicatie
Echt gebruikt
4,92
1020900268
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789046903803
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Coutinho
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina's
416

Waar gaat het over?

Welke communicatie-instrumenten kan een organisatie inzetten? Reclame of sponsoring? Welke media passen daarbij? Televisie of social media? >Basisboek marketingcommunicatie geeft een eigentijds overzicht van alle instrumenten binnen marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe en traditionele media geïntegreerd besproken.Elk hoofdstuk in dit basisboek gaat in op een marketingcommunicatie-instrument (bijvoorbeeld reclame, direct marketing of public relations) en de daarbij passende nieuwe en traditionele media. Dat maakt het boek actueel en toepasbaar. De auteurs besteden uitgebreid aandacht aan marketingcommunicatieplannen en consumentengedrag. In aparte hoofdstukken gaan zij in op mediaplanning en de kosten daarvan. Gebruikers vinden veel praktische voorbeelden en illustraties. Op de website staan bovendien leerdoelen, kennisvragen en casussen. Verschil met de vorige drukIn deze 2e druk is een aantal hoofdstukken geactualiseerd. Social media is geen apart hoofdstuk meer, maar loopt als een rode draad door het boek. Er is meer aandacht voor online consumentengedrag (zoals facial coding) en de cookie wetgeving. Ook zijn de kostenplaatjes voor marketingcommunicatie aangepast. De website is uitgebreid met oefenmateriaal.Esther de Berg is docent marketingcommunicatie aan de Hogeschool van Amsterdam en auteur van Handboek Internetstrategie. De overige auteurs van het boek hebben hun sporen verdiend in de marketing en het hoger economisch onderwijs.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
5,45 1,63
nog 1 op voorraad
16,00
Tweedehands Beetje gebruikt
40,75
Tweedehands Als nieuw
40,75
Gabrielle Kuiper
De imagineer
Tweedehands Beetje gebruikt
10,30
70% korting
5,45 1,63
nog 1 op voorraad
16,00
Tweedehands Beetje gebruikt
40,75
Tweedehands Als nieuw
40,75
Gabrielle Kuiper
De imagineer
Tweedehands Beetje gebruikt
10,30

Anderen bekeken ook

Jorun Verheyden
Gebeten door groenten
26,40
19,00
Joeri van den Bergh, Mattias Behrer
How cool brands stay hot
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje