Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Basisboek marketingcommunicatie

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie

17,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Basisboek marketingcommunicatie
Basisboek marketingcommunicatie
Als nieuw
17,95
772101197
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789046905227
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Coutinho
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina's
432

Waar gaat het over?

Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.

De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. Ook is er uitgebreid aandacht voor het marketingcommunicatieplan, consumentengedrag, mediaplanning en de kosten van de inzet van marketingcommunicatiemiddelen. De theorie wordt ondersteund met voorbeelden en illustraties.

Op de website staan voor studenten per hoofdstuk leerdoelen, cases, kennisvragen, uitgebreide samenvattingen en een begrippentrainer. Voor docenten zijn er op aanvraag richtantwoorden bij de cases en kennisvragen, toetsvragen, PowerPoints en een projecthandleiding voor een marketingcommunicatieplan beschikbaar.

In deze derde herziene druk is de theorie aangevuld en zijn veel van de voorbeelden geactualiseerd. Er is nog meer aandacht voor online marketingcommunicatie: het monitoren en bijsturen van online campagnes, de integratie van online en offline kanalen en hoe online en offline koopgedrag steeds meer door elkaar lopen. Het hoofdstuk over direct marketing is omgewerkt naar een hoofdstuk over interactiemarketing In dit nieuwe hoofdstuk komen o.a. de inzet van interactieve media, het belang van (big) data, persoonlijke verkoop en de juridische aspecten van interactiemarketing aan bod. Daarnaast zijn de kostenoverzichten voor marketingcommunicatie geactualiseerd en is een deel van de cases op de website vernieuwd.

Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
4=3 actie
5,45 1,63
4=3 actie
35,70
4=3 actie
35,70
70% korting
4=3 actie
12,00 3,60
70% korting
4=3 actie
5,45 1,63
4=3 actie
35,70
4=3 actie
35,70
70% korting
4=3 actie
12,00 3,60

Anderen bekeken ook

4=3 actie
20,40
4=3 actie
5,00
Alexander Osterwalder
Business model generatie
4=3 actie
15,25
4=3 actie
16,95
40% korting
4=3 actie
4,92
4=3 actie
8,30
Martin van der Sluis
Commerciële calculaties 1
Geef me een seintje
Martin van der Sluis
Commerciële calculaties 1
Geef me een seintje