• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek.social

social business en social media marketing
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

20,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek.social
Handboek.social
Als nieuw
20,90
ISBN
9789491560897
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Boom uitgevers Amsterdam
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
224

Waar gaat het over?

Social business en social media marketing hebben grote impact op de hedendaagse marketing en communicatie. Het Handboek.Social helpt de lezer een social media strategie te ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media en geeft concreet richting aan een transitie naar social business. Het boek kent een groot aanbod van cases en inzichten van internationale experts. Het boek biedt tevens een aanvullende website vol met cases en extra digitaal materiaal. Het Handboek.Social is een doordachte beleving. Bestseller auteur, 'social media addict', ondernemer, columnist, consultant, docent en spreker Patrick Petersen is ervaren online, mobile, social media en content strateeg. Petersen 'eet en drinkt' social media en is op Twitter beter bekend als @Onlinemarketeer. Hij is energiek content creator, twitterazzi social media manager voor diverse organisaties en storyteller. De auteur is bekend van zijn bestseller Handboek Online Marketing dat met een sterke virale social media campagne een bestseller is geworden. Met zijn bureaus AtMost.nl en AtMost.TV voorziet Petersen organisaties zoals Rijkswaterstaat, de Heineken Music Hall, De Hypotheekshop, Heijmans, Obvion, Bouwfonds, DELTA, Dynamis, Reed Business, EY, SNS Reaal, Gemeente Rotterdam, de Roterogroep van een werkende content en social media strategie. De bevlogen online marketeer is fanatiek (video)blogger en columnist op onder andere Marketingtribune.nl, Marketingfacts.nl, DutchCowboys.nl en TheNextWeb.nl. Patrick Petersen is oprichter van platform SocialMedia.nl. Het Handboek.Social is tot stand gekomen met medewerking van Stephan Fellinger, Steven van Belleghem, Hans Molenaar, Paul van Haastert, Bas Hoogland, Egbert Jan van Bel, Sydney Wurth, Edwin Korver, Brechtje de Leij, Henkjan Smits, Herman Couwenbergh, Ment Kuiper, Rob Oostdam, Brian Solis, Edu van de Walle, Simone Lopulisa en Amber Armstrong. Het Handboek.Social kent cases van onder andere ANWB, Eneco, Rijkswaterstaat, AtMost, Ford, Heineken Music Hall, IBM, BLG Wonen en ASN Bank. Surf nú naar www.handboek.social!
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Rein Memelink, Onbekend
Statistiek voor marktonderzoek
nog 1 op voorraad
25,40
Petra de Boevere
Durf te doen
Tweedehands Beetje gebruikt
5,05
nog 1 op voorraad
20,50
nog 1 op voorraad
8,90
nog 1 op voorraad
3,90
Rein Memelink, Onbekend
Statistiek voor marktonderzoek
nog 1 op voorraad
25,40
Petra de Boevere
Durf te doen
Tweedehands Beetje gebruikt
5,05
nog 1 op voorraad
20,50
nog 1 op voorraad
8,90
nog 1 op voorraad
3,90

Anderen bekeken ook

Jedit Werkt Voor Tekst, Marita van Hasselt-Van Rijssen
De kracht van het piramideprincipe
14,00
Geert Poort, Corona van der Wert
Handboek online redactie
sorry, niet op voorraad