Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Het rijk van koning klant

Van klantenwerving naar klantenbinding
Auteur H. Pol
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
70% korting
nog 1 op voorraad

9,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Het rijk van koning klant
Het rijk van koning klant
Als nieuw
9,20
683700112
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789059312241
Bindwijze
Overigen , Paperback
Taal
Nederlands
Auteur
Uitgeverij
Boom uitgevers Den Haag
Jaar van uitgifte
2003
Aantal pagina’s
154

Waar gaat het over?

Het Rijk Van Koning Klant 1e druk is een boek van Harald Pol uitgegeven bij Boom Juridische uitgevers. ISBN 9789059312241 Kwaliteit en klantgerichtheid zijn de garantie voor tevreden, terugkomende klanten. Om hun klantgerichtheid te verbeteren, investeren bedrijven veel tijd en geld in processen, procedures, systemen en structuren. Dit terwijl het verschil tussen een goede en een slechte klantenservice eigenlijk voornamelijk wordt bepaald door de persoonlijke betrokkenheid van de mensen binnen de organisatie. Het rijk van koning klant beschrijft het geheim van een optimale klantenbinding. Het eerste deel van dit boek behandelt de eigen persoonlijkheid. Hierbij wordt gekeken naar de drijfveren van mensen en de rol die de klant speelt bij het maken en realiseren van keuzes. Vervolgens behandelt de auteur de zeven niveaus van klantgerichtheid en gaat hij nader in op de competenties, vaardigheden, het gedrag en de omgeving van de medewerker. In het tweede deel van dit boek onderzoekt de auteur hoe klantgerichtheid in de dagelijkse praktijk kan worden toegepast. Het rijk van koning klant is bijzonder interessant voor iedereen die meer inhoud en structuur wil geven aan interne en/of externe klantenrelaties. Harald Pol is werkzaam voor Excence Consulting. Dit marketing-, communicatie- en organisatieadviesbureau is gespecialiseerd in vraagstukken op het gebied van kwaliteit en klantgerichtheid. Hij schreef eerder het boek Effectief Klachtenmanagement als instrument voor verbetering van kwaliteit en klantgerichtheid.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

Leo Babauta
Focus!
nog 1 op voorraad
9,95
Ineke Huyskens
Brand-id
Tweedehands Beetje gebruikt
7,95
70% korting
7,50
Ed van Eunen
Business blunders
70% korting
nog 1 op voorraad
6,95
Leo Babauta
Focus!
nog 1 op voorraad
9,95
Ineke Huyskens
Brand-id
Tweedehands Beetje gebruikt
7,95
70% korting
7,50
Ed van Eunen
Business blunders
70% korting
nog 1 op voorraad
6,95

Anderen bekeken ook

Daniel Kahneman
Ons feilbare denken
9,85
Marc van de Perre, Ton Kuijlen
Ken uw klant
sorry, niet op voorraad
Wil Wurtz, Marcel Wiedenbrugge
Meer klantwaarde
sorry, niet op voorraad