• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Meer klantwaarde

door samenwerking tussen finance en commercie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789082270303
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Tenshare Advies Bv
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
160

Waar gaat het over?

Bij uitgeverij Sales Mediagroep verschijnt: Wil Wurtz & Marcel Wiedenbrugge Meer Klantwaarde, door samenwerking tussen finance en commercie Het boek 'Meer Klantwaarde' biedt financiële en commerciële managers in B2B-organisaties een waardevolle methode om beter beslissingen te nemen over marketing-, verkoop- en service-investeringen in klanten. Met als resultaat meer waarde voor klanten, medewerkers en aandeelhouders. In het boek wordt de ''Klantwaarde Balans'' geïntroduceerd, waarin het financiële en commerciële klantenperspectief worden samengebracht. Het is de basis voor het berekenen en realiseren van winstgevendheid van individuele klanten op de lange termijn. Dat vereist samenwerking tussen de commerciële afdelingen en de financiële afdeling. Het resultaat van die samenwerking is dat beter onderbouwde beslissingen kunnen worden genomen over marketing-, verkoop- en service- investeringen. In een praktisch voorbeeld laten de auteurs zien hoe die samenwerking kan worden ingericht, De auteurs gaan in detail op de relatie tussen creditmanagement en commerciële afdelingen in. De addenda in dit boek verschaffen een stappenplan en rekenvoorbeelden. Ze geven de lezer concrete handvatten om met de beschreven modellen en principes in de eigen organisatie aan de slag te gaan. 'Meer Klantwaarde' is een aanrader voor marketing-, sales- en servicemanagers die meer 'accountability' van hun commerciële activiteiten nastreven en voor financials die meer grip willen krijgen op commerciële processen. De lancering van het boek geschiedt op 18 september a.s. tijdens de jaarlijkse studiedag 'CRM in 1 Day', die in het teken staat van klantgericht ondernemen. Het boek is dan ook verkrijgbaar via alle boekhandels in Nederland en België, zowel online als offline. ISBN 978 90 8227 030 3, prijs 24,95 Meer klantwaarde - door samenwerking tussen finance en commercie is een uitgave van Sales Mediagroep. Voor meer informatie, interviewverzoeken of het aanvragen van een recensie-exemplaar kunt u contact opnemen met de uitgever: Thijs Verhees, thijs@sales-media.nl, 076-5227133.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

30% korting
9,40
30% korting
3,90
Floor de Ruiter
Valueframing
Tweedehands Als nieuw
38,75
30% korting
9,40
30% korting
3,90
Floor de Ruiter
Valueframing
Tweedehands Als nieuw
38,75

Anderen bekeken ook

10% korting
Charles Lewinsky
De stotteraar
6,75
10% korting
7,20
Hans van de Water, Toon Verlinden
The floor is yours- herziene editie
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad