• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Essentie van communicatie

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789001749880
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2021
Aantal pagina’s
186

Waar gaat het over?

- Zet glashelder het volledige communicatieproces uiteen; - zeer praktijkgericht en activerend; - met uniek Communicatie Canvas. Essentie van communicatie is een beknopte en praktische inleiding in het vakgebied. Met dit boek ontwikkelen studenten alle benodigde vaardigheden en inzichten om de communicatie van en in een organisatie succesvol vorm te kunnen geven. Essentie van communicatie doorloopt op toegankelijke wijze het volledige communicatieproces. Van het bepalen van de identiteit van een organisatie tot het geven van een advies. Het boek leert studenten doordachte communicatieplannen op te stellen, maar motiveert ook om uit te pakken met creatieve en verrassende concepten. Het verschil tussen offline en online communicatie valt weg. Iedereen is steeds fysiek en digitaal aan het communiceren. Merken gaan intern en extern ook anders communiceren. Deze nieuwe, vierde editie van Essentie van communicatie is helemaal opgezet vanuit deze visie. In de nieuwe versie is extra aandacht voor social media en e-commerce. De systematische aanpak die dit boek uniek maakt, is versterkt. Het verbeterde Communicatie Canvas is voor iedereen die een communicatieplan de beste tool om zelf aan de slag te gaan. Essentie van communicatie is geschikt voor de propedeusefase van alle hbo-opleidingen met aandacht voor communicatie als vakgebied. Studenten vinden in de ondersteunende online omgeving o.a. toetsen waarmee zij hun kennis van de theorie kunnen testen. Voor docenten staan er collegesheets, figuren en tabellen, cases en een model voor een communicatieplan. Bij dit boek kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van www.toetsopmaat.nl (URL TOEVOEGEN: https://toetsopmaat.nl/). Deze toetsenbank bevat alle vragen uit de oefentoetsen voor studenten. Toetsen kunnen worden geëxporteerd naar diverse formats. Dit boek is ook beschikbaar als e-book via het platform Bookshelf (URL TOEVOEGEN: https://bookshelf.nl/). Zoek het E-ISBN van dit boek » (URL invoegen: https://www.noordhoff.nl/hoger-onderwijs/overzicht-e-isbns) Drs. Wil Michels is directeur van het communicatiebureau Michels Communicatie in Eindhoven. Ook werkt hij als docent bij Fontys Hogescholen Communicatie en is hij docent en examinator bij Van der Hilst, NCOI Opleidingen en Kluwer Vlaanderen. Michels geeft daarnaast regelmatig inspirerende workshops en lezingen over creatief denken en communicatiestrategie.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Nieuw
75,50
40% korting
Mabel Nummerdor
Miss Marketing
6,00
40% korting
Mabel Nummerdor, Mijke de Vette
Miss Marketing
13,50
50% korting
4,85
Peter Olsthoorn
Privacy bestaat niet
nog 1 op voorraad
15,75
Tweedehands Nieuw
75,50
40% korting
Mabel Nummerdor
Miss Marketing
6,00
40% korting
Mabel Nummerdor, Mijke de Vette
Miss Marketing
13,50
50% korting
4,85
Peter Olsthoorn
Privacy bestaat niet
nog 1 op voorraad
15,75

Anderen bekeken ook

19,50
30% korting
5,00
Jos van den Broek
Beeldtaal
25,00
30% korting
5,60
19,80
Suzanne de Bakker
Contentmarketing
sorry, niet op voorraad
Marijn de Jong, Aline Douma
Creativiteit in communicatie
sorry, niet op voorraad