• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing Performers

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789013093254
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Adfo Groep
Jaar van uitgifte
2011

Waar gaat het over?

Meer halen uit marketingtalent. Niet elke marketeer heeft dezelfde mogelijkheden en kan voor elke klus worden ingezet. Dat breekt je op als je verantwoordelijk bent voor een afdeling die almaar belangrijker wordt. Want van wie mag je wat verwachten? Gelukkig willen moderne professionals van nature goed presteren. En zeker niet alleen vanwege het geld dat daar tegenover staat. Wat zij willen is dat hun talent wordt herkend, benut en gewaardeerd. Dat is waar het ze echt om gaat. Dit boek is geschreven voor marketingmanagers die willen weten hoe zij het beste uit hun medewerkers naar boven kunnen halen. Die behoefte hebben aan concrete adviezen om talenten te herkennen, te ontwikkelen en naar een hoger niveau te brengen. Want het managen van personeel is een vak. Een discipline die kennis en inzicht vereist om de juiste mensen aan boord te krijgen en te houden. Om Marketing Performers in te zetten op de plek die - naar talent en mogelijkheden gemeten - het best bij hen past. De basis van dit boek is een rollenmodel dat al is toegepast in tal van organisaties. Elke rol beschrijft de toegevoegde waarde die medewerkers kunnen leveren op grond van hun gedrag, talenten, persoonlijkheden en drives. Het model en de in dit boek beschreven toepassing ervan leiden tot duidelijk en eenduidig taalgebruik waarmee leidinggevenden en medewerkers gemakkelijker kunnen communiceren over hun verwachtingen ten aanzien van functioneren, presteren, loopbaanperspectief en de verdiensten die daar tegenover staan.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

nog 1 op voorraad
5,70
nog 1 op voorraad
5,45
50% korting
Onbekend, Jan Callebaut
We Doen Wat We Doen
9,70
David Taylor
Grow the core
Tweedehands Beetje gebruikt
26,40
Nirmalya Kumar, Jan-Benedict E.M. Steenkamp
Brand Breakout
Tweedehands Als nieuw
23,70
nog 1 op voorraad
5,70
nog 1 op voorraad
5,45
50% korting
Onbekend, Jan Callebaut
We Doen Wat We Doen
9,70
David Taylor
Grow the core
Tweedehands Beetje gebruikt
26,40
Nirmalya Kumar, Jan-Benedict E.M. Steenkamp
Brand Breakout
Tweedehands Als nieuw
23,70

Anderen bekeken ook

Bronis Verhage, Marjolein Visser
Grondslagen van de marketing
16,10
Paul Hassels Monning
Br@inbound marketing
4,80
Kees Benschop, K. Benschop
Marketing
4,75
E. Fisser, W. De Vries
Interne Marketing
4,80
Steven van Belleghem, Gerrit Op de Beeck
Marketing
15,25
Philip Kotler, Fernando Trias De Bes
Laterale Marketing
4,75
20,00
Charles Koning, N.v.t.
Marketing
4,35
Rien Hummel, Geert Jan Van Dam
Kern van Marketing
16,55
Michael R. Solomon, Katherine Anderson
Marketing
8,70
Caroline Boogaard
Hrmarketing
8,45