• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Laterale Marketing

nieuwe technieken voor baanbrekende ideeën
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789027493774
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Unieboek | Het Spectrum
Jaar van uitgifte
2004
Aantal pagina’s
184

Waar gaat het over?

Laterale Marketing 1e druk is een boek van Philip Kotler uitgegeven bij Het Spectrum. ISBN 9789027493774 Waarom is het in onze tijd zo moeilijk om de introductie van een nieuw product te laten lukken? Voor bijna elke vraag lijkt een product te bestaan. De behoeften van de consument lijken bevredigd, meer dan bevredigd. Daarom is het klassieke marketingdenken alleen niet meer voldoende om tot nieuwe marketingideeën te komen en succesvol nieuwe producten te introduceren. Nodig is onorthodox denken: lateraal denken. In laterale marketing presenteren Philip Kotler en Fernando Trias de Bes een nieuw instrument voor het creëren van baanbrekende ideeën. Laterale marketing completeert traditionele marketing, die uitgaat van segmentatie en doelgroepdenken. Laterale marketing doet meer: het ontwikkelen van nieuwe, baanbrekende concepten is essentieel om in de toekomst succesvol te blijven ondernemen. Philip Kotler is onbetwist wereldwijd de expert op marketinggebied. Al veertig jaar schrijft hij boeken en geeft hij colleges over succesvolle marketing. Zijn boeken zijn in 25 talen vertaald. Fernando Trias de Bes is gespecialiseerd in consulting en marketing research op internationaal niveau.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

Claudia Schreiber
Emma s geluk
20% korting
5,00
Renee van Amstel
De overgave van Floor
8,85
7,00
Kiki Bertens
Tennis met Kiki
11,20
sorry, niet op voorraad