• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Brand Breakout

hoe merken uit opkomende markten de wereld veroveren
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

19,80

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Brand Breakout
Brand Breakout
Als nieuw
19,80
ISBN
9789491560415
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adfo Groep
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
200

Waar gaat het over?

BRAND BREAKOUTHOE MERKEN UIT OPKOMENDE MARKTEN DE WERELD VEROVEREN.Nirmalya Kumar en Jan-Benedict Steenkamp, marketingexperts van wereldformaat, laten zien hoe merken uit opkomende markten internationaal succes kunnen boeken. In dit boek behandelen ze acht strategieën - o.a. de Aziatische schildpad, van b2b naar b2c, merken overnemen, cultuurgoed benutten - om van een nationaal merk een wereldmerk te maken.De auteurs onderzoeken van elke strategische route hoe deze het effectiefst kan worden uitgevoerd. Ook behandelen ze de problemen die bedrijven daarbij kunnen tegenkomen en laten ze zien hoe die kunnen worden ondervangen. Dit aan de hand van een groot aantal casestudies van onder meer HTC, Tata Motors, Samsung, Lenovo, Pearl River Piano, Havaianas en Corona. De auteurs laten zien dat hun strategieën - en de principes van merkopbouw waarop deze berusten - blijvertjes zijn.Brand Breakout is een praktisch en verhelderend boek voor opkomende-marktmerken, maar ook verplichte lectuur voor westerse bedrijven. Die laatste doen er goed aan de uitdaging van zulke aanstormende bedrijven niet te onderschatten. Wie de strategieën en succesfactoren begrijpt, kan tegenstrategieën formuleren binnen deze nieuwe bedrijfsomgeving.Met dit boeiende, verhelderende boek heeft de lezer de kennis en technische vaardigheden in handen om het eigen merk naar een mondiaal plan te tillen.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

30% korting
6,50
30% korting
9,25
30% korting
6,55
30% korting
nog 1 op voorraad
4,45
30% korting
6,50
30% korting
9,25
30% korting
6,55
30% korting
nog 1 op voorraad
4,45

Anderen bekeken ook

Jeroen Cremer
Merkdisruptie
14,60