• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek conversie & customer journey mapping

haal meer uit online, leer van experts
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

19,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Handboek conversie & customer journey mapping
Handboek conversie & customer journey mapping
Als nieuw
19,85
ISBN
9789059409187
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
224

Waar gaat het over?

Het online verleiden van bezoekers is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het optimaliseren van conversie is een vak op zich geworden. Een vak dat zowel de marketeer als de online specialist onder de knie wil hebben. Inzicht in de klantreis, de Customer Journey, is daarbij onontbeerlijk. Daarom schreef Patrick Petersen het Handboek Conversie & Customer Journey Mapping. Het praktische Handboek Conversie & Customer Journey Mapping (#HCC) is een management- en studieboek. Niet alleen theorie maar ook harde quick wins, cases en wetenschappelijke onderzoeken op gebied van online en het begrijpen van de moderne Customer Journey. De praktische marketingmodellen worden daadwerkelijk ingezet bij conversieoptimalisatie in organisaties. In het HCC staat het optimaliseren van het bereik (Reach), de betrokkenheid van de doelgroep (Engage), activatie (Activate) en het omzetten naar resultaat (Nurture) centraal. De digitale aanvullingen, zoals cases, presentaties en video's, de portal www.handboekconversie.nl en twittercare via @Conversieboek, benadrukken de toon van het boek: meer resultaat met online!Auteur Patrick Petersen - bekend als @Onlinemarketeer op Twitter - is door bureau Meltwater verkozen tot de nummer 1 contentmarketeer van Nederland. Petersen is ervaren online marketeer, internationaal spreker, docent, blogger, vlogger en intensief contentcreator. Hij is bestsellerauteur van onder andere het Handboek Online Marketing en het Handboek ContentStrategie. Do you engage?"Inmiddels vindt al meer dan de helft van het commerciële oriëntatieproces online plaats, zowel in b2b als b2c. Als u dat weet en u wilt leads genereren of gelijk harde omzet, bedenk dan één ding: de conversie kan altijd beter! Hoe? Dat leest u in dit boek."Hans Molenaar, Directeur Beeckestijn Business School en Voorzitter Platform Innovatie in Marketing
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Loek ten Berge
Dit is marketing!
nog 1 op voorraad
12,10
Tweedehands Echt gebruikt
8,25
Dieter Veulemans
Time to pop-up
nog 1 op voorraad
29,50
Bart Lombaerts
Meaningful marketing
nog 1 op voorraad
16,50
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Loek ten Berge
Dit is marketing!
nog 1 op voorraad
12,10
Tweedehands Echt gebruikt
8,25
Dieter Veulemans
Time to pop-up
nog 1 op voorraad
29,50
Bart Lombaerts
Meaningful marketing
nog 1 op voorraad
16,50

Anderen bekeken ook

20,80
7,15
40% korting
12,00
Martijn van Tongeren
De Online Marketing Tornado
13,95
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad