• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek Contentstrategie (vierde druk)

B-model methode voor een scorende ContentStrategie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789024421152
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Boom
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina’s
256

Waar gaat het over?

Dit praktische management- en studieboek is in zijn vierde editie volledig vernieuwd. Het bewezen B(loem)-model als rode draad biedt een uitgebreid framework om tot een optimale contentstrategie te komen. Het Handboek ContentStrategie 4 (HCS4) biedt uw studenten een theoretische en frisse basis vol praktische tips en tools om een effectieve contentstrategie te ontwikkelen en vooral ook uit te voeren. De Augmented Reality en de meer dan duizend bijlagen op de ondersteunende website maken van het handboek een crossmediale beleving. De vierde druk van deze bestseller is geheel herzien, kent nieuwe cases, actuele onderwerpen, nieuwe toekomstvisies, extra digitale bijlagen en markante modellen. 10 redenen om het HCS4 in te zetten: Herschreven rondom het praktische B(loem)-model framework Een leer- en managementboek over engaging content en de noodzaak tot Boeien en Binden in campagnes. Gebaseerd op de meer dan 20 jaar contentmarketing van de expert-auteur, tevens verkozen tot nummer 1 contentmarketeer Een opbouw van een werkend strategisch contentmarketing-plan op basis van het B-model framework De beste experts, tips en cases Totaal herschreven, opnieuw geredigeerde en dikkere versie De toepassing van augmented reality lagen over het boek zorgen voor een extra beleving Een nuchtere kijk op contentmarketing gericht op de customer journey en conversie van content Diverse praktische en kleurrijke modellen en exclusief docentmateriaal voor boeiende en kleurrijke lessen. Honderden digitale bijlagen, zoals video's, infographics en updates
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

P. Postma, Paul Postma
Handboek Direct Marketing 2.0
nog 1 op voorraad
5,45
P.H.J.M. Moers
Merk Toch Hoe Sterk
Tweedehands Als nieuw
5,65
Egbert Jan van Bel, Egbert Jan van Bel
Kloteklanten
Tweedehands Beetje gebruikt
5,65
nog 1 op voorraad
5,85
50% korting
Jim Stolze
Uitverkocht!
nog 1 op voorraad
5,45
P. Postma, Paul Postma
Handboek Direct Marketing 2.0
nog 1 op voorraad
5,45
P.H.J.M. Moers
Merk Toch Hoe Sterk
Tweedehands Als nieuw
5,65
Egbert Jan van Bel, Egbert Jan van Bel
Kloteklanten
Tweedehands Beetje gebruikt
5,65
nog 1 op voorraad
5,85
50% korting
Jim Stolze
Uitverkocht!
nog 1 op voorraad
5,45

Anderen bekeken ook

40% korting
5,90
Tonny Loorbach
Doelgerichte SEO
10,80
32,00
Martijn van Tongeren
De Online Marketing Tornado
13,95
Antal de Waij
Content!
22,60
sorry, niet op voorraad
Suzanne de Bakker
Contentmarketing
sorry, niet op voorraad
Carolien Vader
Content Playbook
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad